کلیپ جذابی از پشت صحنه انیمیشن Moana 2 منتشر شد

دواین جانسون ستاره محبوب هالیوود، با بازگشت به استودیو ضبط صدا انیمیشن Moana 2 موجی از هیجان را در میان طرفداران این اثر محبوب دیزنی ایجاد کرده است.

«جانسون» در ویدیویی که اخیراً در اینستاگرام منتشر کرده، پشت صحنه ضبط ترانه جدیدی به نام You’re Welcome را به نمایش گذاشته است. این ترانه مخصوص انیمیشن موانا 2 نوشته شد. در این ویدیو، «جانسون» را در حال تمرین و سپس خواندن این ترانه که توسط «لین-منوئل میراندا»، ترانه‌سرای مشهور، سروده شده، می‌بینیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پشت صحنه انیمیشن Moana 2

اگرچه «آلیئی کراوالیو»، صداپیشه شخصیت «موآنا» در انیمیشن اصلی، برای ایفای نقش در این لایو اکشن بازنگشته است، اما به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. «جانسون» نیز به همراه «دنی گارسیا» و «هیرام گارسیا»، دیگر ستارگان هالیوود، تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

تولید موآنا 2 در پاییز امسال آغاز می‌شود و طرفداران این انیمیشن محبوب بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستند. «جارد بوش»، نویسنده فیلم اصلی، فیلم‌نامه این لایو اکشن را به همراه «دانا لدوکس میلر» خواهد نوشت. سکان هدایت این پروژه نیز بر عهده «توماس کیل»، کارگردان مشهور، خواهد بود.

هنوز تاریخ دقیق اکران موآنا 2 اعلام نشده است، اما بدون شک این فیلم یکی از موردانتظارترین آثار دیزنی در سال‌های آینده محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت دوم انیمیشن موانا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *