فصل سوم زخم کاری درباره چه چیزی خواهد بود؟

«محمدحسین مهدویان» کارگردان نام آشنای سینمای ایران، فصل سوم سریال زخم کاری را که با اقبال گسترده مخاطبان روبرو شده بود، برای پخش در پلتفرم فیلیمو آماده کرده است.

این سریال که در دو فصل گذشته با اقتباسی آزاد از رمان بیست زخم کاری نوشته «محمود حسینی‌زاد» و همچنین آثاری از ویلیام شکسپیر نظیر مکبث و هملت ساخته شده بود، روایت‌گر داستانی پرفراز و نشیب در ژانر جنایی و معمایی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فصل سوم زخم کاری درباره چه چیزی خواهد بود؟

در فصل دوم زخم کاری ، شاهد کشمکش‌های قدرت و انتقام میان شخصیت‌های مختلف بودیم که در راس آن‌ها «مالک» با بازی «جواد عزتی» و «مسعود طلوعی» با بازی «آرش آصفی» قرار داشتند. مرگ «میثم»، فرزند ارشد «مالک» در آخرین قسمت فصل دوم، پایانی شوکه‌کننده برای این فصل رقم زد و حال انتظارها برای فصل سوم و سرنوشت شخصیت‌های داستان به اوج خود رسیده است.

آنچه که از شواهد پیداست، فصل سوم سریال زخم کاری به جدال نهایی میان «مالک» و «مسعود طلوعی» اختصاص خواهد داشت. «مالک» که حالا از همیشه مصمم‌تر شده، به دنبال انتقام از «طلوعی» و به دام انداختن باند فساد پشت پرده این جنایت‌ها است.

فصل سوم سریال زخم کاری

در این میان، زنان سریال نیز نقشی کلیدی در پیشبرد داستان ایفا می‌کنند. «سمیرا» با بازی «رعنا آزادی‌ور» و «سیما» با بازی «الناز ملک» که هریک در فصل‌های گذشته متحمل سختی‌ها و مصیبت‌های فراوانی شده‌اند، حالا به دنبال احقاق حقوق خود و انتقام از کسانی هستند که به آن‌ها ظلم کرده‌اند.

علاوه بر این، حضور نیروهای امنیتی در فصل سوم پررنگ‌تر خواهد شد و «مالک» با همکاری آن‌ها به دنبال سرنخ‌هایی برای رسیدن به هدف خود است. انتظار می‌رود فصل 3 سریال زخم کاری با داستانی جذاب‌تر و پرهیجان‌تر، تماشاگر را بیش از پیش مجذوب خود کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال زخم کاری چیست؟ آیا دو فصل ابتدایی را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *