تریلر فیلم A Sacrifice منتشر شد

چندی پیش از تریلر فیلم A Sacrifice (یک فداکاری) به نویسندگی و کارگردانی «جردن اسکات» و بازی «سیدی سینک» و «اریک بانا» رونمایی شد.

این فیلم داستانی پرهیجان و رازآلود را روایت می‌کند که در آن، یک پدر و دختر در تلاش برای رهایی از چنگال یک فرقه مرموز هستند. داستان فیلم از رمان «توکیو هیچکس» (Tokyo Nobody) نوشته «نیکلاس هاگ» اقتباس شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم A Sacrifice منتشر شد

در این فیلم، «اریک بانا» در نقش یک روانشناس ظاهر می‌شود که به دنبال کشف ارتباط میان یک فرقه خاص با رویدادهای ناگوار و هولناکی در شهر برلین است. از سوی دیگر، دختر این روانشناس با بازی «سیدی سینک» توسط پسری به پارتی‌های زیرزمینی و غیرقانونی کشانده می‌شود.

زمانی که مسیر این پدر و دختر به هم تلاقی می‌کند، مرد برای نجات جان خانواده‌اش باید خطرات بزرگی را به جان بخرد. «سیلویا هوکس»، «سوفی رویس»، «استفان کامپویرث» و «لارا فیث» از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

«سیدی سینک» که در حال حاضر در فصل پنجم سریال محبوب چیزهای عجیب (Stranger Things) نتفلیکس بازی می‌کند، به زودی با این سریال علمی-تخیلی وداع خواهد کرد. او در کنار دیگر بازیگران جوان این سریال به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافته است. تریلر فیلم یک فداکاری به گونه‌ای است که با داستانی جذاب و بازی‌های درخشان، مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم A Sacrifice چه بود؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *