فیلم جدید سعید روستایی کلید خورد

« سعید روستایی »، کارگردان جسور و خلاق سینمای ایران که پس از توقیف برادران لیلا در سکوت خبری به سر می‌برد، این روزها در تدارک ساخت فیلمی تازه است.

طبق گزارش روزنامه سینما، «روستایی» که به عنوان یکی از استعدادهای درخشان نسل جدید سینمای ایران شناخته می‌شود، نگارش فیلمنامه‌ی جدیدترین اثر خود را به پایان رسانده و قصد دارد آن را در اواخر تابستان امسال جلوی دوربین ببرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: داستان فیلم برادران لیلا

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید سعید روستایی کلید خورد

هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان، نام فیلم یا بازیگران آن منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود ـسید جمال ساداتیان«، تهیه‌کننده‌ی آثاری همچون متری شیش و نیم و ابد و یک روز، بار دیگر با روستایی در این پروژه همکاری خواهد کرد.

بازگشت «سعید روستایی» به سینما، پس از وقفه‌ای سه ساله، خبر خوشی برای اهالی سینما و تماشاگران ایرانی است. فیلم برادران لیلا، آخرین ساخته‌ی این کارگردان، با وجود حواشی و توقیف در ایران، مورد استقبال منتقدان و تماشاگران در سطح بین‌المللی قرار گرفت.

سعید روستایی

این کارگردان با ساخت فیلم‌هایی مانند ابد و یک روز و متری شیش و نیم نشان داده که دغدغه‌ی اصلی او به تصویر کشیدن معضلات اجتماعی و زندگی قشرهای کم‌برخوردار جامعه است. فیلم‌های او با فضاسازی‌های خاص و روایت‌های غیرخطی، به سرعت به محبوبیت بالایی در میان مخاطبان دست پیدا می‌کنند.

حال باید منتظر ماند و دید که سعید روستایی در جدیدترین اثر خود چه سوژه‌ای را دستمایه قرار خواهد داد و چه پیامی را برای مخاطبان خود به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «سعید روستایی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *