تاریخ انتشار دوبله فارسی سریال تازه عروس از کانال Rubix مشخص شد

سریال تازه عروس که در سال‌های گذشته از شبکه‌ی GEM پخش می‌شد، این بار با دوبله‌ی فارسی از 12 خرداد از کانال Rubix روی آنتن خواهد رفت.

این سریال که به کارگردانی «ارسوی گولر» و نویسندگی همین فرد ساخته شده است، روایتگر داستان زنی جوانی به نام «دنیز» را روایت می‌کند که از خانواده‌ای ثروتمند و متنفذ در استانبول به روستایی در آناتولی می‌رود و در آنجا با تولگا، کشاورززاده‌ای ساده و صمیمی، آشنا می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: دانلود سریال ترکی تازه عروس با دوبله فارسی از قسمت 1 تا قسمت 100

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار دوبله فارسی سریال تازه عروس از کانال Rubix مشخص شد

«تازه عروس» با فضایی شاد و مفرح، به موضوعات مختلفی از جمله روابط زناشویی، خانواده، و مسائل اجتماعی می‌پردازد. این سریال در زمان پخش خود از GEM به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌ها تبدیل شد و مورد استقبال زیادی از سوی مخاطبان قرار گرفت.

حالا با دوبله فارسی تازه عروس ، برای اولین‌بار در ایران از شبکه پخش خواهد شد و فرصتی برای کسانی است که تاکنون نتوانسته بودند آن را تماشا کنند.

سریال تازه عروس

«جسیکا می» و «تولگا مندی» در نقش‌های اصلی این سریال به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگرانی همچون «آیلا آلاداغ»، «نسرین کاواق»، «سنان توزکو» و «سونا گونر» نیز در نقش‌های مکمل حضور دارند.

تازه عروس در طول سه فصل خود، با استقبال مخاطبان روبرو شد و به یکی از سریال‌های محبوب ترکیه تبدیل گشت. این سریال در 63 قسمت به روی آنتن رفت و در نهایت در سال 2018 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال تازه عروس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *