رضا عطاران صدام می‌شود ؛ فیلمی جدید با نقشی متفاوت

خبرهای سینمایی حاکی از آن است که فیلم جدیدی با نام صد دام با بازی رضا عطاران به کارگردانی پدرام پور امیری و تهیه کنندگی مجتبی رشوند در حال ساخت است.

این فیلم که گفته می‌شود ژانری کمدی اجتماعی دارد، قرار است با حضور «عطاران» در نقشی متفاوت، تابستان امسال جلوی دوربین برود. انتشار خبر حضور «رضا عطاران» در این فیلم، در ابتدا با گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر ایفای نقش «صدام حسین»، دیکتاتور سابق عراق توسط وی همراه بود. با این حال، عوامل فیلم این موضوع را تکذیب کرده‌اند و گفته‌اند که «عطاران» در فیلم صد دام نقشی کاملاً متفاوت از آنچه تاکنون از او دیده‌ایم را بر عهده خواهد داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رضا عطاران در نقش صدام حسین

هنوز جزئیات بیشتری از داستان و سایر بازیگران این فیلم منتشر نشده است، اما با توجه به حضور «پدرام پور امیری» در مقام کارگردان که سابقه ساخت آثاری کمدی مانند زن‌ها فرشته‌اند و ده‌شانبده را در کارنامه دارد، می‌توان انتظار داشت که صد دام نیز اثری سرگرم‌کننده و پرمخاطب باشد.

رضا عطاران

«پور امیری» پیش از این نیز با «عطاران» همکاری داشته و این دومین بار است که این دو در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. صد دام که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد، به زودی فیلمبرداری خود را آغاز خواهد کرد و اطلاعات تکمیلی از جمله اسامی دیگر بازیگران و تاریخ اکران آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «عطاران» در نقش صدام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *