تاریخ آغاز فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099 مشخص شد

دنباله بلید رانر قرار است با عنوان سریال Blade Runner 2099 (بلید رانر 2099) به زودی در پراگ و اسپانیا فیلمبرداری خود را آغاز کند.

طرفداران مجموعه فیلم‌های علمی تخیلی محبوب بلید رانر می‌توانند منتظر دنباله‌ای در قالب یک سریال باشند. این مجموعه که سریال بلید رانر 2099 نام دارد، توسط سرویس آنلاین «آمازون پرایم» پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ آغاز فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099 مشخص شد

فیلم‌برداری این سریال از ماه ژوئن سال 2024 میلادی در مکان‌هایی در پراگ و اسپانیا آغاز می‌شود و تا اواخر سال جاری میلادی ادامه خواهد داشت. بلید رانر 2099 حماسه افسانه‌ای بلید رانر را در دنیایی جدید و آینده‌نگرانه به تصویر می‌کشد.

«میشل یئو»، بازیگر سرشناس و برنده جایزه اسکار، نقش اصلی این سریال را بر عهده خواهد داشت. «یئو» به تازگی با بازی در فیلم Everything Everywhere All at Once مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

سریال Blade Runner 2099

«ریدلی اسکات»، کارگردان فیلم اصلی بلید رانر (محصول سال 1982) و تهیه‌کننده دنباله آن بلید رانر 2049 (محصول 2017)، در این سریال به عنوان تهیه‌کننده حضور خواهد داشت. حضور «اسکات» در این پروژه تضمینی برای حفظ وفاداری سریال به ریشه‌های این فرنچایز محبوب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تاریخ آغاز فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *