تاریخ انتشار فصل دوم انیمه The Nier: Automata مشخص شد

سرانجام اقتباس تاریخ انتشار فصل دوم انیمه The Nier: Automata (نیئا: اتوماتا) از شرکت «اسکوئر انیکس» (Square Enix)، مشخص شد.

سال گذشته شاهد پخش انیمه‌ی NieR:Automata بودیم، سریالی که به طور واضح مورد انتظار طرفداران بازی قرار داشت، اما با مشکلات جدی در زمینه تولید روبرو شد. پخش این انیمه از ژانویه آغاز گردید، اما قسمت چهارم آن به دلیل محدودیت‌های مرتبط با کووید، تقریباً یک ماه به تعویق افتاد و سپس قسمت‌های 9 تا 12 نیز به دلیل همین موضوع، از مارس تا جولای به تعویق درآمدند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل دوم انیمه The Nier: Automata

این مشکلات، مسیر سختی را برای انیمه رقم زد، اما ماه جولای آینده شاهد بازگشت این مجموعه با فصل دوم خواهیم بود. اولین تریلر فصل دوم NieR:Automata Ver1.1a اخیراًمنتشر شد و نگاهی به فصل آینده انداخته است.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل دوم انیمه The Nier: Automata را مشاهده کنید:

این فصل همچنین دارای یک آهنگ تم (اوپنینگ) جدید به نام جعبه سیاه از «لیسا» (LiSA) است، خواننده‌ای که احتمالا آهنگ‌های او را از اولین آهنگ تم انیمه‌ی شیطان‌کش (Demon Slayer) و همچنین آهنگ تم اکران ژاپنی انیمیشن سینمایی مرد عنکبوتی:‌در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) به خاطر می‌آورید.

فصل دوم احتمالا از جایی که فصل اول متوقف شد، روایت داستان را ادامه می‌دهد. با در نظر گرفتن ماهیت داستانی بازی، افرادی که فقط انیمه را تماشا کرده‌اند و بازی را انجام نداده‌اند، باید انتظار مقداری تکرار در روایت فصل دوم را داشته باشند.

فصل دوم انیمه The Nier: Automata در ماه جولای 2024 (تیر – مرداد) منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه The Nier: Automata چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: vg247


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *