تریلر انیمه The Eminence in Shadow Movie: Lost Echoes منتشر شد

به تازگی تریلر انیمه The Eminence in Shadow Movie: Lost Echoes با عنوان برجستگی در سایه: پژواک‌های گمشده رونمایی شد که در ادامه مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

The Eminence in Shadow در وااقع یک انیمه سریالی است که باید آن را دیده باشید. این انیمه‌ی سینمایی جدید، داستان را از جایی که فصل دوم به پایان رسید، دنبال خواهد کرد. در تریلر، شاهد مبارزه‌ی «سید» در ژاپنی ویران‌شده هستیم، در حالی که زندگی «موردرد» به طور کامل دگرگون می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر انیمه The Eminence in Shadow Movie: Lost Echoes

خبر ساخت این فیلم در ماه دسامبر اعلام شده بود. اطلاعات بیشتر در مورد عوامل سازنده و تاریخ اکران فیلم به زودی منتشر خواهد شد. رمان‌های سبک لایت‌نوئل اورجینال برجستگی در سایه اثر «دایسوکه آیزاوا» و با تصویرگری «توزی» توسط انتشارات «Enterbrain» در ژاپن منتشر شده‌اند.

کارگردانی انیمه‌ی برجستگی در سایه بر عهده‌ی «کازویا ناکانیشی» در استودیوی انیمیشن‌سازی «Nexus» بوده است. در حال حاضر هر دو فصل این انیمه از طریق سرویس استریم «HIDIVE» قابل تماشا هستند.

در ادامه می‌توانید تریلر The Eminence in Shadow Movie: Lost Echoes را مشاهده کنید:

استودیوی «Sentai Filmworks» انیمه برجستگی در سایه را اینگونه توصیف می‌کند:

«سید» نمی‌خواهد یک قهرمان پر زرق و برق یا یک شخصیت شرور پست و فرومایه باشد. او می‌خواهد در سایه‌ها فعالیت کند و با هوش و ذکاوتش، رشته‌های سرنوشت جامعه را به دست گیرد. بنابراین، زمانی که او با قدرت‌های جادویی (و یک تخیل بیش فعال) به دنیایی دیگر منتقل می‌شود، باغ سایه‌ها را تشکیل می‌دهد، یک سازمان مخفی که با فرقه‌ی شیطانی‌ای مبارزه می‌کند که او به طور کامل ساخته و پرداخته است.

در حالی که «سید» با خوشحالی نقش یک ضدقهرمان محبوب را بازی می‌کند، از این موضوع بی‌خبر است که اعضای تازه وارد باغ سایه‌ها هر دروغ او را حقیقتی انکارناپذیر می‌پندارند و بدتر، آن فرقه‌ی جعلی در واقعیت وجود دارد و آن‌ها از اینکه نقشه‌ی‌شان برای رسیدن به قدرت نهایی توسط توهمات «سید» نقش بر آب شده، اصلا راضی نیستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی (موضوع خبر) چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *