جرمی رنر به فیلم Knives Out 3 پیوست

جرمی رنر بازیگر شناخته‌شده فیلم‌های مارول و سریال شهردار کینگزتون، به جمع بازیگران فیلم سوم چاقوکشی با عنوان بیدار شو مرد مرده: معمای چاقوکشی پیوست.

«رنر» در این فیلم در کنار «دنیل کریگ»، بازیگر نقش «جیمز باند»، به ایفای نقش خواهد پرداخت. پیش از این، حضور بازیگرانی همچون «جاش اوکانر»، «کیلی اسپینی»، «گلن کلوس»، «اندرو اسکات» و «کری واشینگتن» در فیلم Knives Out 3 تأیید شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جرمی رنر در فیلم Knives Out 3

«رایان جانسون»، نویسنده و کارگردان دو قسمت قبلی چاقوکشی، در این قسمت نیز وظایف نویسندگی و کارگردانی را بر عهده خواهد داشت. هنوز جزئیاتی از پرونده جدید کارآگاه «بنوا بلانک» در این قسمت فاش نشده است.

قسمت دوم چاقوکشی با عنوان Knives Out 2 در سال 2022 منتشر شد و به دنبال موفقیت قسمت اول، «نتفلیکس» با امضای قراردادی 450 میلیون دلاری، ساخت دو دنباله دیگر را نیز در دستور کار قرار داد.

جرمی رنر

«دنیل کریگ» تنها بازیگری است که در تمام قسمت‌های این مجموعه حضور دارد. «جرمی رنر» که اوایل سال 2023 در یک حادثه برف‌روبی به شدت مصدوم شده بود، به تازگی سلامتی خود را به دست آورده و آماده بازگشت به عرصه بازیگری است.

او که در دنیای سینمایی مارول نقش «هاکای» را ایفا می‌کند، به زودی در فصل سوم سریال شهردار کینگزتون نیز که از طریق پلتفرم استریم «پارامونت+» پخش می‌شود، حضور خواهد داشت. انتظار می‌رود قسمت سوم فیلم چاقوکشی در سال 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «رنر» در قسمت دوم فیلم چاقوکشی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *