تریلر فیلم The Outrun منتشر شد

استودیو کانال انگلستان به تازگی تریلر تریلر فیلم The Outrun را منتشر کرده است. این اثر بر اساس خاطرات واقعی «امی لیپتروت» در سال 2015 ساخته شد.

برخی از احساسات و جنبه‌های زندگی و مبارزات انسان، مانند امواج سهمگین و طوفانی‌ای هستند که به صخره‌های ساحل برخورد می‌کنند. شاید هیچ چیز به اندازه احساس کسی که با اعتیادی خودویرانگر مبارزه می‌کند، این چنین نباشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Outrun

فیلم فرار رو به جلو داستان زنی الکلی را روایت می‌کند که به سرزمین مادری‌اش، جزایر اورکنی در شمال اسکاتلند، بازمی‌گردد. او امیدوار است با گذشته آشفته خود کنار بیاید و شاید، بهبود پیدا کند.

در ادامه می‌توانید تریلر The Outrun را مشاهده کنید:

این فیلم تحسین‌شده در اوایل سال جاری در جشنواره‌های فیلم ساندنس و برلین به نمایش درآمد و «سورشا رونان» در نقش «رونا» بازی می‌کند که به عنوان یکی از بهترین اجراهای او توصیف شده است. با کمی پیش رفتن در تریلر، شروع به درک عمق مبارزات «رونا» می‌کنیم، او می‌گوید:

میل به نوشیدن می‌تواند از هیچ جا ظاهر شود. فکر می‌کنی حالت خوب است و ناگهان هیچ چیز جز یک نوشیدنی نمی‌خواهی.

با این حال، «رونا» به اورکنی بازمی‌گردد و در آنجا، با وجود تنش‌های خانوادگی، در مسیر بهبود قرار می‌گیرد. او در جایی که به دنبال بازسازی خود است، می‌شنود که:

هرگز آسان نمی‌شود، فقط کم‌کم سخت‌تر می‌شود. او در این مسیر، جامعه‌ای را پیدا می‌کند که می‌تواند در آن درباره مبارزاتش صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Outrun چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *