فیلم جوکر 2 در جشنواره ونیز اکران خواهد شد

اکران فیلم جوکر 2 در جشنواره ونیز با حضور ستارگان بزرگ هالیوود مانند «لیدی گاگا»، «خواکین فینیکس»، «آنجلینا جولی»، «دنیل کریگ»، «جانی دپ» و دیگر بازیگران انجام خواهد شد.

اگرچه «آلبرتو باربرا»، رئیس جشنواره ونیز، هنوز چند فیلم را ندیده است؛ اما مجموعه فیلم‌های پرهیاهو از جمله فیلم Joker 2 در حال حاضر جایگاه خود را در این رویداد معتبر تثبیت کرده‌اند. با وجود اینکه برخی از عناوین بزرگ‌تر ممکن است در بخش رقابتی حضور نداشته باشند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جوکر 2 در جشنواره ونیز اکران خواهد شد

جشنواره فیلم ونیز 2024 با حضور ستارگانی مانند «لیدی گاگا»، «واکین فینیکس»، «آنجلینا جولی»، «دنیل کریگ»، «جانی دپ»، «جورج کلونی»، «برد پیت»، «گل گدوت» و «آنا دی آرماس»، نوید یک رویداد پر زرق و برق را می‌دهد. انتظار می‌رود تعدادی از فیلم‌های برجسته در این جشنواره به نمایش درآیند.

فیلم جوکر 2

دنباله موزیکال هیجان‌انگیز «تاد فیلیپس»، فیلم Joker 2: Folie à Deux ، پس از موفقیت سری اول خود در سال 2019 که برنده جایزه شیر طلایی شد، در حال تولید است. در این فیلم، «لیدی گاگا» و «واکین فینیکس» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. این اثر در کنار بیوگرافی «ماریا» به کارگردانی «پابلو لارین» که داستان زندگی «ماریا کالاس» با بازی «جولی» را روایت می‌کند، یکی از فیلم‌های مهم سال به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جوکر 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *