کارگردان سریال Young Sherlock مشخص شد

پرایم ویدیو سریال Young Sherlock را با بازی «فاینس تیفین» خواهد ساخت. «گای ریچی» کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه هشت قسمتی را بر عهده دارد.

سرویس استریمینگ «پرایم ویدیو» بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش شرلوک هلمز جوان نوشته «اندی لین»، سریال یانگ شرلوک را می‌سازد. «فاینس تیفین» در این سریال نقش «شرلوک هلمز» را بازی می‌کند. این مجموعه به طور انحصاری در «پرایم ویدیو» در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان سریال Young Sherlock مشخص شد

سریال شرلوک جوان که به عنوان داستانی جسورانه و اکشن از دوران جوانی «شرلوک هلمز»، کارآگاه مشهور خلق شده توسط «سر آرتور کانن دویل» معرفی می‌شود که «شرلوک» را در 19 سالگی نشان می‌دهد.

سریال Young Sherlock

در سن 19 سالگی، «شرلوک» هنوز به بلوغ کامل نرسیده و فاقد ظرافت‌های معمول یک کارآگاه است. او زمانی که در دانشگاه آکسفورد با یک پرونده قتل روبرو می‌شود، خود را درگیر ماجرایی می‌بیند که آزادی او را به خطر می‌اندازد. «شرلوک» در اولین پرونده خود، با وجود بی‌نظمی و شتاب‌زدگی، موفق به کشف توطئه‌ای می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر خواهد داد.

«متیو پارکهیل» نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال است. او پیش از این سریال‌های Deep State و Rogue را نیز در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردان سریال Young Sherlock چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *