لارس فون تریه در حال ساخت یک فیلم جدید است

لارس فون تریه در حال ساخت فیلمی جدید است. فیلمنامه این اثر به قلم این کارگردان بزرگ نوشته شده و امکان دارد فیلمبرداری آن اواخر سال 2024 آغاز شود.

«فون تریه» که بی‌شک یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان معاصر به شمار می‌رود، در طول دوران حرفه‌ای خود آثاری خلق کرده و هر کدام به دلیل جسارت، عمق عاطفی، قدرت چالش‌برانگیزی و تاثیر ماندگاری که بر مخاطب می‌گذارند، مورد تحسین و توجه قرار گرفته‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


لارس فون تریه در حال ساخت یک فیلم جدید است

گفته می‌شود که فیلمنامه فیلم جدید آماده شده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، «فون تریه» در اواخر سال جاری میلادی (احتمالاً اواخر 2024) فیلمبرداری آن را آغاز خواهد کرد.

لارس فون تریه

«فون تریه» به خاطر انتشار پستی با عنوان “زندگی روسیه هم مهم است!” در رابطه با جنگ اوکراین مورد انتقاد قرار گرفت. به نظر می‌رسد که او از آن زمان تاکنون فعالیت چندانی در اینستاگرام نداشته است.

هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان یا عنوان فیلم جدید فون تریه منتشر نشده؛ اما با توجه به پیشینه‌ی این کارگردان، می‌توان انتظار داشت که با اثری تأثیرگذار، جنجالی و فراموش‌نشدنی روبرو شویم. علاقه‌مندان به سینمای «فون تریه» بی‌صبرانه منتظر دریافت اخبار بیشتر از این پروژه هیجان‌انگیز هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید لارس فون تریه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: worldofreel


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *