کمپانی برادران وارنر وظیفه ساخت سریال 300 را بر عهده گرفت

کمپانی برادران وارنر در حال ساخت سریال 300 است. این مجموعه بر اساس فیلمی به همین که در سال 2006 اکران شد و یک پیش درآمد محسوب می‌شود.

هنوز جزئیات زیادی از داستان این سریال منتشر نشده، اما منابع خبری می‌گویند که این مجموعه به وقایع قبل از فیلم سال 2006 می‌پردازد. هنوز مشخص نیست چه کسی نویسنده این سریال سیصد خواهد بود و در کدام پلتفرم پخش می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


وارنر سریال 300 را می‌سازد

مذاکرات برای ساخت این سریال در حال انجام است و گفته می‌شود «زک اسنایدر»، کارگردان و نویسنده فیلم 300 ، این سریال را کارگردانی و تهیه‌کنندگی خواهد کرد. «دبورا اسنایدر»، تهیه‌کننده فیلم 300 نیز برای تولید این سریال بازمی‌گردد.

فیلم 300 بر اساس رمان گرافیکی به همین نام نوشته «فرانک میلر» و «لین وارلی» ساخته شده بود. این فیلم که به روایت وقایع تاریخی می‌پردازد، از فیلم 300 اسپارتی نیز الهام گرفته است.

سریال 300

در فیلم 300، «لئونیداس»، پادشاه اسپارتی، 300 سرباز را در جنگی حماسی علیه سپاه عظیم خشایارشا اول رهبری می‌کند. «جرارد باتلر» در نقش «لئونیداس» و «رودریگو سانتورو» در نقش «خشایارشا» بازی می‌کنند. «لینا هیدی»، «دیوید ونهم»، «دومینیک وست»، «وینسنت رگان»، «تام ویزدم» و «مایکل فاسبندر» از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم 300 در زمان اکران با موفقیت روبرو شد و 450 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت. این فیلم دنباله‌ای با عنوان 300: ظهور امپراتوری نیز داشت که در سال 2014 اکران شد.

انتظار می‌رود به زودی اطلاعات بیشتری از سریال 300 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال 300 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *