داستان حضور و حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی چیست؟

«مازیار لرستانی» که زمستان گذشته برای بازی در سریال منوچهر هادی جلوی دوربین رفته بود، از این سریال حذف شد. هنوز دلیل اخراج او از این سریال مشخص نشده است.

این سریال که قرار بود اولین حضور مازیار لرستانی با هویت جدیدش در یک سریال باشد، به دلیل مخالفت مدیران سیما با حضور او در تلویزیون، با مشکل مواجه شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


داستان حضور و حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی چیست؟

«مازیار لرستانی» که سابقه بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی از جمله لیلی با من است، نیاز، زیر درخت هلو و پناهنده را دارد، مهرماه سال گذشته اولین فعالیت هنری خود با هویت جدید را با اجرای نمایش در انتظار گودو در تئاترشهر تجربه کرد.

سریال جدید منوچهر هادی که هنوز نام آن مشخص نیست، یک سریال کمدی محسوب می‌شود که در راستای سیاست تلویزیون برای افزایش مخاطب ساخته خواهد شد. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «اکبر عبدی»، «سیروس همتی» و «یوسف تیموری» اشاره کرد.

سریال منوچهر هادی

این کارگردان در چند سال گذشته سریال‌های پربیننده‌ای مانند عاشقانه و دل را برای شبکه نمایش خانگی ساخته است. دل با بازی «حامد بهداد»، «ساره بیات» و «یکتا ناصر» با وجود مخاطبان زیاد، به دلیل ساختار و کیفیت ضعیف مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت. «هادی» همچنین سریال گیسو را که ادامه‌ای بر عاشقانه بود، ساخت که مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال منوچهر هادی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *