رقابت تگزاس 3 و تمساح خونی در گیشه سینمایی

در میان هیاهوی تعطیلات نیمه خرداد، جدال سختی در گیشه سینمایی بین فیلم‌های کمدی و درام تاریخی در جریان است. رقابت تگزاس 3 و تمساح خونی ادامه دار خواهد بود.

تگزاس 3، جدیدترین ساخته «مسعود اطیابی» که از هشتم خرداد روی پرده سینماها رفته، توانسته با قدرت هر چه تمام‌تر رقیبان خود را کنار بزند و در صدر جدول فروش قرار بگیرد. این فیلم کمدی در عرض تنها سه روز، بیشترین تعداد بلیت را فروخته و به نظر می‌رسد دوران یکه‌تازی کمدی‌های قبلی به پایان رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رقابت تگزاس 3 و تمساح خونی در گیشه سینمایی

با این وجود، تمساح خونی همچنان عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 1403 را یدک می‌کشد و در رده دوم جدول قرار دارد. این فیلم کمدی که از ابتدای سال روی پرده سینماهاست، توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

مست عشق، درام تاریخی «حسن فتحی»، نیز در رده سوم جدول فروش قرار دارد. این فیلم که از بازیگران مطرحی مانند «هدیه تهرانی»، «پارسا پیروزفر» و «شهاب حسینی» بهره می‌برد، با وجود اینکه فروش آن به اندازه تمساح خونی نیست؛ اما توانسته مخاطبان خاص خود را داشته باشد.

در این میان، سال گربه که در هفته‌های گذشته در رده دوم جدول فروش قرار داشت، به رده چهارم سقوط کرد. این فیلم کمدی که توسط «مصطفی تقی‌زاده» کارگردانی شد، اما نتوانست در برابر رقیبان قدرتمند خود عرض اندام کند.

بی‌بدن ساخته «مرتضی علیزاده» و آسمان غرب به کارگردانی «محمد عسگری» نیز در رده‌های پنجم و ششم جدول فروش قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رقابت تگزاس 3 و تمساح خونی در گیشه سینمایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *