انیمیشن سریالی The Undervale معرفی شد

انیمیشن سریالی The Undervale یک اثر تلوزیونی جدید از خالقان ریک و مورتی (Rick and Morty) است که چندی پیش توسط رسانه‌های انگلیسی منتشر شد.

تیم سازنده سریال ریک و مورتی، در خنداندن مخاطبان بسیار ماهر هستند. این اثر با شخصیت‌های منحصر‌به‌فرد و دنیای عجیب خود به یکی از آثار برجسته تلویزیون در سال‌های اخیر تبدیل شده است. حالا اعلام شده که «دن هارمون»، خالق سریال ریک و مورتی، با همکاری «مت رولر» مشغول تولید یک سریال انیمیشنی جدید به نام The Undervale برای شبکه نتفلیکس است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انیمیشن سریالی The Undervale معرفی شد

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شبکه نتفلیکس، سریال انیمیشنی جدید خالق ریک و مورتی، داستان یک مادر مجرد و دو فرزندش را روایت می‌کند که به یک هتل متروکه نقل مکان کرده‌اند. این مادر به همراه فرزندان و روح برادرش، مدیریت هتل را به عهده می‌گیرد.

سریال The Undervale داستان تلاش‌های این خانواده برای تبدیل هتل به خانه‌ای برای خود، ارواح و موجودات مختلف و مقابله با مشکلات متعدد را به تصویر می‌کشد. علاوه بر معرفی رسمی اثر جدید خالق ریک و مورتی، نتفلیکس پوستر آن را نیز منتشر کرده است.

انیمیشن سریالی The Undervale

همان‌طور که در این پوستر مشاهده می‌کنید، دنیای سریال انیمیشنی The Undervale سرشار از رنگ‌های متنوع است. همچنین در این تصویر فضای هتل و شخصیت‌های مختلف به همراه ارواح و موجودات عجیب و غریب به نمایش گذاشته شده‌اند.

در حال حاضر زمان پخش سریال The Undervale از نتفلیکس مشخص نیست؛ اما حضور «دن هارمون»، نوید یک اثر سرگرم‌کننده و جذاب را می‌دهد. او که خالق سریال ریک و مورتی است، رزومه‌ای پربار از آثار موفق دارد و در سال 1996 وارد صنعت فیلم و سریال شد؛ اما سریال Community بود که او را به شهرت رساند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال جدید توسط «دن هارمون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *