سریال نوبت لیلی به جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت می‌رود

سریال نوبت لیلی پرچم افتخار را در دستان خود گرفته و راهی سفری دیگر به سوی سرزمین‌های غربی شده است. این سریال در انگلستان حضور خواهد یافت.

جشنواره رامسگیت که با حمایت BIFA در بندر سلطنتی انگلستان برگزار می‌شود، از 25 تا 30 ژوئن (مصادف با 5 تا 10 تیر) میزبان هنرمندان و آثار فاخر سینمایی از سراسر جهان خواهد بود. حضور نوبت لیلی در این رویداد فرهنگی، فرصتی ارزشمند برای معرفی این سریال به مخاطبان جدید و تبادل نظر با اهالی سینما در سطح بین‌المللی فراهم می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال نوبت لیلی به جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت می‌رود

نوبت لیلی که محصول اختصاصی نماوا است، پیش‌تر نیز با حضور در جشنواره‌های معتبر جهانی، خوش درخشیده و افتخارات متعددی را به دست آورد. دریافت جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری از British Awards در انگلستان، نامزدی بهترین سریال بلند در دهمین جشنواره DIE SERIALE در آلمان، حضور در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره skiptown در هالیوود آمریکا، این موضوع را ثابت می‌کند.

نوبت لیلی با روایت داستانی جذاب و سرشار از رمز و راز در ژانر رئالیسم جادویی، تماشاگران را به سفری در اعماق زمان و مکان می‌برد. «لیلی»، شخصیت اصلی داستان، با کشف راز کتابی مرموز، درمی‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان‌ها و مکان‌های متعددی زندگی کرده‌اند. حال، نوبت «لیلی» است که با رمزگشایی از این کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش، دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌ها معنا می‌دهد.

سریال نوبت لیلی

«مهدی شیرزاد» به عنوان سرپرست نویسندگان، به همراه «سروش چیت‌ساز» و «روح‌الله حجازی»، فیلمنامه نوبت لیلی را به نگارش درآورده‌اند. خلاقیت و ظرافت این تیم در خلق داستانی بدیع و پرکشش، نقشی اساسی در موفقیت این سریال ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال نوبت لیلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *