ساعت پخش سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی‌فیلم

شبکه آی‌فیلم با پایان یافتن مجموعه تلویزیونی هشت و نیم دقیقه، از چهارشنبه 16 خرداد ماه 1402، سریال لحظه گرگ و میش را به روی آنتن می‌برد.

مجموعه تلوزیونی گرگ و میش به کارگردانی «همایون اسعدیان» و محصول سال 1397، برای اولین‌بار از شبکه سوم سیما پخش شده بود و حال، بار دیگر فرصتی برای تماشای آن در قاب آی‌فیلم فراهم می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساعت پخش سریال لحظه گرگ و میش از شبکه آی‌فیلم

لحظه گرگ و میش داستانی خانوادگی را از دهه 60 تا زمان حال روایت می‌کند و به تصویر کشیدن فراز و نشیب‌های زندگی اعضای این خانواده در گذر زمان می‌پردازد. این سریال با ظرافت به مسائل مختلف اجتماعی و انسانی می‌پردازد و مخاطبان را در سفری پرماجرا در گذر تاریخ همراه خود می‌کند.

زنده‌یاد «حسام محمودی»، «فاطمه گودرزی»، «لیلا بلوکات»، «سیامک احصائی»، «فرید سجادی حسینی»، «شهره سلطانی»، «اردشیر کاظمی»، «علیرضا کمالی نژاد»، «فرشید زارعی فرد» و «المیرا دهقانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. حضور این هنرمندان برجسته در کنار فیلمنامه‌ای قوی و کارگردانی کاربلد، لحظه گرگ و میش را به اثری ماندگار و خاطره‌انگیز تبدیل کرده است.

سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش از چهارشنبه 16 خرداد هر شب ساعت 22 از شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز در ساعت 6 و 14 روز بعد انجام می‌شود. علاقه‌مندان به تماشای سریال‌های خانوادگی و اجتماعی می‌توانند با تماشای این سریال از شبکه آی‌فیلم، لحظاتی پرماجرا و خاطره‌انگیز را در کنار اعضای خانواده خود سپری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال لحظه گرگ و میش چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *