سریال مسئله سه جسم با فصل سوم به پایان خواهد رسید

طرفداران سریال مسئله سه جسم (Three Body Problem) شبکه نتفلیکس منتظر باشید. این سریال جذاب با فصل سوم به پایان خواهد رسید.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که نتفلیکس اخیرا فصل دوم این سریال را نیز تایید کرده است. فصل دوم توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، خالقان سریال محبوب «بازی تاج و تخت»، ساخته خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال مسئله سه جسم با فصل سوم به پایان خواهد رسید

این خبر در حالی منتشر می‌شود که نتفلیکس اخیرا فصل دوم این سریال را نیز تایید کرده است. فصل دوم توسط «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس»، خالقان سریال محبوب بازی تاج و تخت، ساخته خواهد شد.

مسئله سه جسم داستانی حماسی را در زمان حال و آینده روایت می‌کند که از چین دهه 1960 آغاز می‌شود. در این سریال، شاهد تصمیم سرنوشت‌ساز یک زن جوان هستیم که در گذر زمان و مکان بازتاب پیدا می‌کند. زمانی که قوانین طبیعت به‌طور غیرقابل‌توضیحی در برابر چشمان همه آشکار می‌شوند، گروهی از دانشمندان بااستعداد به همراه یک کارآگاه غیرعادی برای مقابله با بزرگ‌ترین تهدید تاریخ بشریت متحد می‌شوند.

سریال مسئله سه جسم

«جوان آدپو»، «جان بردلی-وست»، «تسای چین»، «لیام کانینگهام»، «ایزا گونزالس»، «جس هانگ»، «سی شیموکا»، «بندیکت وانگ» و «سامر عثمانی» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

انتظار می‌رود که سه فصل سریال Three Body Problem داستان کامل مجموعه رمان‌های بادآوری‌های گذشته زمین اثر «لیو سیشین» را به تصویر بکشد. این مجموعه شامل سه کتاب مسئله سه جسم، جنگل تاریک و پایان مرگ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال مسئله سه جسم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *