پوستر رسمی از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد

نتفلیکس چندی پیش پوستر رسمی از فصل دوم سریال Arcane را منتشر کرده است. این تصاویر، طرفداران این انیمیشن محبوب را که مشتاقانه منتظر فصل دوم هستند، هیجان‌زده کرد.

در فصل اول Arcane که در سال 2021 منتشر شد، شاهد داستان‌های «جینکس» و «وی»، دو خواهر که در دو دنیای کاملاً متفاوت بزرگ شده‌اند، بودیم. این انیمیشن به سرعت طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و به یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های سریالی نتفلیکس تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پوستر رسمی از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد

هنوز اطلاعات زیادی از داستان فصل دوم Arcane در دست نیست، اما تصاویر جدید سرنخ‌هایی از اتفاقاتی که در این فصل رخ خواهد داد، به ما می‌دهند. در یکی از این تصاویر، «جینکس» را در آغوش «وی» می‌بینیم، اما در تصویری دیگر، جای آن‌ها عوض شده است. این تغییر چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟

طرفداران سریال آرکین برای یافتن پاسخ این سوال و تماشای داستان‌های «جینکس» و «وی» در فصل دوم، باید تا اواخر سال 2024 منتظر بمانند. فصل دوم آرکین در ماه نوامبر از نتفلیکس پخش خواهد شد.

فصل دوم سریال Arcane

انتشار تصاویر جدید فصل 2 Arcane ، بار دیگر شور و اشتیاق طرفداران این انیمیشن را برانگیخته است. بدون شک، فصل دوم این انیمیشن نیز مانند فصل اول، داستانی جذاب و پرماجرا را برای مخاطبان خود رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتشار این دو تصویر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *