تاریخ پخش رئالیتی شو جوکر 2 مشخص شد

فصل دوم جوکر به تهیه‌کنندگی و میزبانی «احسان علیخانی» و با حضور 8 بازیگر مطرح کشور، از چهارشنبه 16 خرداد از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

در این فصل از جوکر که با نام جوکر 2 طبقه بیست و یک شناخته می‌شود، شاهد حضور «بهرنگ علوی»، «نصرالله رادش»، «هادی کاظمی»، «مجید مظفری»، «نیما شعبان‌نژاد»، «جواد رضویان»، «امیرحسین رستمی» و «محمدرضا علیمردانی» خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ پخش فصل دوم جوکر مشخص شد

«احسان علیخانی» که پیش از این تجربه‌های موفقی مانند ماه عسل و عصر جدید را در کارنامه خود داشت، در این برنامه چالشی جدید را پیش روی خود خواهد دید. جوکر یک رئالیتی‌شو طنز است که در آن، شرکت‌کنندگان باید با حفظ جدیت و بدون خنده، یکدیگر را بخندانند.

فصل اول جوکر با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان روبرو شد و به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های فیلیمو تبدیل گشت. حضور «احسان علیخانی» در مقام مجری و کارگردان فصل 2 جوکر ، نویدبخش اتفاقات هیجان‌انگیز و لحظات مفرحی برای مخاطبان است.

انتشار تیزر فصل دوم جوکر در فضای مجازی، اشتیاق مخاطبان را برای تماشای این برنامه دوچندان کرده است. علاقه‌مندان به تماشای جوکر 2 ، طبقه بیست و یک می‌توانند از چهارشنبه 16 خرداد با مراجعه به پلتفرم فیلیمو، این برنامه را به صورت آنلاین تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این رئالیتی شوی جذاب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *