فیلم تگزاس 4 و 5 هم ساخته خواهد شد

«ابراهیم عامریان»، تهیه‌کننده فیلم تگزاس 3، در گفت‌وگو از سطح کیفی و فیلمنامه‌ی این فیلم به عنوان نقطه قوتی برای ساخت دیگرسری این اثر سینمایی یاد کرد.

«عامریان» با بیان اینکه فیلم تگزاس 3 در دوره‌ای اکران می‌شود که مصادف با تعطیلات رحلت، انتخابات ریاست جمهوری و ماه‌های محرم و صفر است، گفت:

این موضوع امکان دارد برنامه‌ریزی‌های اکران را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ اما ما همچنان در تلاش برای تبلیغات و معرفی فیلم هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم تگزاس 4 و 5 هم ساخته خواهد شد

او با قاطعیت اظهار داشت که با وجود این شرایط، فیلم سینمایی تگزاس 3 از تگزاس 1 و تگزاس 2 مخاطبان و فروش بیشتری خواهد داشت. «عامریان» حتی در صورت اکران در شرایط ایده‌آل، به شکستن رکورد فروش فیلم فسیل نیز ابراز امیدواری کرد.

این تهیه‌کننده سینما با تاکید بر اهمیت روشن نگه داشتن چراغ سینماها، از تصمیم اولیه برای انصراف از اکران در پی اتفاقات اخیر صحبت کرد. او با بیان اینکه همه ما فرزند سینما هستیم، به ضرورت فداکاری برای بقای این هنر-صنعت اشاره کرد.

«عامریان» در ادامه از برنامه‌ریزی برای ساخت تگزاس 4 و تگزاس 5 خبر داد. او با اشاره به اینکه از ابتدا تگزاس به عنوان یک پنجگانه در نظر گرفته شده بود، گفت:

ساخت قسمت‌های بعدی صرفاً به دنبال موفقیت دو قسمت قبلی نیست؛ بلکه بخشی از برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده است.

فیلم تگزاس

او در خصوص زمان تولید تگزاس 4 عنوان کرد که در صورت فراهم شدن شرایط، تولید این فیلم در سال آینده آغاز خواهد شد. «عامریان» در پایان صحبت‌های خود، هدف اصلی تگزاس 3 را شادی و لبخند مخاطبان عنوان کرد. او با تاکید بر اینکه همواره مدعی ساخت فیلم برای مردم بوده است، جایگاه فیلم در دل مخاطبان را از هر چیز دیگری با اهمیت‌تر دانست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم تگزاس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *