اولین تریلر فیلم ونوم 3 منتشر شد + پوستر و تاریخ اکران

ونوم یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای مارول است که اخیراً اولین تریلر فیلم ونوم 3 منتشر شد و ماجراجویی جدید ادی براک و ونوم را به تصویر می‌کشد.

«سونی پیکچرز» اولین تریلر فیلم Venom: The Last Dance را به صورت رسمی منتشر کرد. این اثر سومین فیلم Venom از مجموعه «سونی» با بازی «تام هاردی» در نقش «ادی براک» و همچنین در نقش شخصیت شرور «مارول» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین تریلر فیلم ونوم 3

«سونی» فیلم آخرین رقص را به عنوان آخرین فیلم این سه‌گانه معرفی می‌کند. بر اساس خلاصه داستان، «ادی» و «ونوم» در حال فرار هستند. آن‌ها که توسط هر دو دنیای خود شکار می‌شوند و با تنگ‌تر شدن عرصه، مجبور به گرفتن تصمیمی ویرانگر خواهد شد که پرده بر آخرین رقص «ونوم» و «ادی» خواهد کشید.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم ونوم: آخرین رقص را مشاهده کنید:

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم Venom: The Last Dance را مشاهده کنید:

تریلر فیلم ونوم 3
پوستر فیلم ونوم 3

در تریلر، «هاردی» علاوه بر اینکه توسط مأموران دولتی تعقیب می‌شود، با یک بیگانه‌ی عظیم الجثه‌ی سیمبیوتی از سیاره‌ی «ونوم» روبرو خواهد شد. صحنه‌های اکشن زیادی با حضور سیمبیوت‌ها و صحنه‌ای که «هاردی» سوار بر اسبی فوق‌العاده سریع که تحت تأثیر «ونوم» قرار گرفته، دیده می‌شود.

به‌تازگی، در صحنه پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست از دنیای سینمایی مارول، شاهد اشاره‌ای به ونوم بودیم. در آن صحنه، شخصیت شرور تحت تأثیر طلسم چندجهانیِ دکتر استرنج (با بازی بندیکت کامبربچ) قرار می‌گیرد که باعث می‌شود شخصیت‌های شرور مختلف مرد عنکبوتی به دنیای اصلی MCU منتقل شوند.

تاریخ اکران فیلم ونوم 3 برای 25 اکتبر 2024 (4 آبان 1403) در سینماها برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ونوم 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *