علاقه شدید رابرت داونی جونیور به بازگشت در نقش مرد آهنی + ویدیو مصاحبه

رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.)، بازیگر نقش مرد آهنی در دنیای سینمایی مارول، در مورد احتمال پوشیدن دوباره زره مرد آهنی صحبت کرده است.

او با ابراز تمایل به این موضوع، گفته که این نقش (مرد آهنی) دیوانه‌وار در دی‌ان‌ای من وجود دارد. «داونی جونیور» به ارتباط عمیقی که با شخصیت «تونی استارک» احساس می‌کند اشاره کرده و او را احتمالا شبیه‌ترین شخصیتی به خودم که تا به حال بازی کرده‌ام توصیف می‌کند، هرچند او خیلی باحال‌تر از من است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


علاقه رابرت داونی جونیور به بازی مجدد شخصیت مرد آهنی

تمایل «داونی جونیور» به بازگشت به دنیای سینمایی مارول، همزمان با تحولات قابل توجه در این دنیا، از جمله پروژه آینده Avengers: Secret Wars مطرح شده است. در حالی که برخی از طرفداران نگران تأثیر بازگشت احتمالی «مرد آهنی» بر وداع احساسی او در فیلم Avengers: Endgame هستند، راه‌هایی منطقی برای بازگشت او وجود دارد که ضمن احترام به میراث «استارک»، فداکاری او را نیز زیر سوال نبرد.

در ادامه ویدیوی مصاحبه «داونی جونیور» را مشاهده خواهید کرد:

یک احتمال، معرفی نسخه‌ای هوش مصنوعی از «مرد آهنی» است، مفهومی که در کمیک‌های مارول مورد بررسی قرار گرفت، جایی که میراث «تونی استارک» از طریق ابزارهای تکنولوژیکی زنده می‌ماند. این رویکرد می‌تواند راه را برای ادامه همکاری «داونی جونیور» با دنیای سینمایی مارول هموار کند و در عین حال فرصت‌های روایی جدیدی را ارائه دهد.

علاوه بر این، با آشکار شدن حماسه چندجهانی در دنیای سینمایی مارول، درِ ورود نسخه‌های جایگزین شخصیت‌های محبوب باز شده است. «داونی جونیور» می‌تواند نسخه‌های متفاوتی از «مرد آهنی» را از جهان‌های موازی به تصویر بکشد و بدون تغییر خطوط داستانی تثبیت‌شده، به غنی‌سازی سینمای مارول کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت «داونی جونیور» به نقش «مرد آهنی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *