سریالی بر اساس Like a Dragon: Yakuza ساخته خواهد شد

آمازون از ساخت یک سریال لایو اکشن اورجینال برای سرویس Prime Video بر اساس مجموعه بازی‌های موفق Yakuza ( سریال Like a Dragon: Yakuza ) شرکت سگا خبر داد.

سریال یاکوزا با عنوان Like a Dragon: Yakuza، شامل شش قسمت و به کارگردانی «ماساهارو تاکه»، کارگردان شناخته‌شده‌ی سریال درام The Naked Director ساخته می‌شود. این سریال با بازی «ریوما تاکئوچی»، بازیگر محبوب ژاپنی در نقش «کازوما کیریو»، در ژاپن ساخته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال Like a Dragon: Yakuza ساخته خواهد شد

بازی Like a Dragon: Yakuza در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان از طریق آمازون پرایم قابل دسترسی خواهد بود و در دو بخش، در تاریخ‌های 25 اکتبر و 1 نوامبر 2024 (6 تا 11 آبان 1403) منتشر می‌شود.

این سریال جنایی-هیجان‌انگیزی و لایو اکشن بر اساس فیلمنامه‌ای اورجینال و با الهام از اولین بازی این مجموعه، یاکوزا محصول 2005 ساخته شده است. داستان سریال Like a Dragon: Yakuza عمدتاً در منطقه‌ی تفریحی «کاموروچو»، همان‌طور که در بازی‌ها وجود دارد، روایت می‌شود و «کازوما کیریو» و سه تن از دوستان دوران کودکی او را در دو دوره‌ی زمانی 1995 و 2005 دنبال می‌کند.

شبیه به بازی‌ها، شخصیت اصلی «کیریو» در این سریال به عنوان یک جنگجوی یاکوزای بی‌نظیر و ترسناک با حس قوی عدالت، وظیفه و انسانیت توصیف شده و داستان به پیامدهای اعمال او در دو دوره‌ی زمانی می‌پردازد. «تاکئوچی» اظهار داشت که این سریال شامل صحنه‌های مبارزه‌ی نفس‌گیر خواهد بود که اشاره به اکشن‌های هیجان‌انگیز شناخته‌شده‌ی این مجموعه دارد.

این سریال، امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در هتل گاجوئن توکیو با چشم‌اندازی زیبا معرفی شد. در این رویداد، «تاکئوچی» و «تاکه» در مورد فرآیند اقتباس این مجموعه بازی تحسین‌شده برای یک درام لایو اکشن صحبت کردند.

سریال Like a Dragon: Yakuza

«تاکئوچی» درباره‌ی خالکوبی روی پشت خود و فرم دادن بدنش برای این نقش، همانطور که در تصویر کلیدی منتشر شده امروز دیده می‌شود، گفت:

شما نمی‌توانید بدون اینکه خودتان را شکل دهید، نقش «کازوما کیریو» را بازی کنید؛ بنابراین می‌دانستم که باید خودم را وقف آن کنم. این فقط کار من نبود، بلکه کار تیم لباس و گریم هم بود. آماده‌سازی برای این عکس به تنهایی دو ساعت و نیم طول کشید.

او افزود:

بخشی از این شخصیت، «کازوما کیریو» است و بخشی هم خود من. من به این نقش آنقدر نزدیک شدم که تمایز بین او و خودم سخت بود. این شامل آماده شدن برای این نقش، لباس و غیره می‌شد. به جای اینکه نقش «کیریو» را بازی کنم، احساس می‌کنم او بخشی از خانواده شد.

«ماساهارو تاکه»، کارگردان سریال گفت:

داشتن کسی با حضور فیزیکی قوی مانند «تاکئوچی»، همه چیز را تغییر می‌دهد. می‌دانستم که او بدن خودش را بهتر از هر کس دیگری می‌شناسد؛ بنابراین شکل‌گیری او را به خودش واگذار کردم. تاکئوچی تمام حرکات نمایشی را نیز خودش انجام داد. این فوق‌العاده بود.

در نهایت بازیگر و کارگردان در مقابل یک صفحه‌ی تاشوی طلایی با نقش اژدهایی شبیه به خالکوبی روی پشت «کیریو» قرار گرفتند و برای موفقیت سریال، دعای نمادینی خواندند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال یاکوزا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *