جاش برولین به فیلم Knives Out 3 پیوست

«جاش برولین» به جمع بازیگران فوق‌العاده دنباله فیلم Knives Out 3 به کارگردانی ریان جانسون پیوسته است. این فیلم در انگلستان فیلمبرداری خواهد شد.

«دنیل کریگ» در نقش کارآگاه باهوش و البته کمی عجیب، «بنوا بلانک»، بازخواهد گشت. این فیلم که محصول «نتفلیکس» است، گروهی کاملاً جدید از مظنونین را معرفی می‌کند که بازیگرانی مثل «جاش اوکانر»، «کالی اسپانی»، «اندرو اسکات»، «کری واشنگتن»، «گلن کلوز»، «جرمی رنر» و «میلا کونیس» در نقش آن‌ به ایفای می‌پردازند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جاش برولین به فیلم Knives Out 3 پیوست

همانطور که در قسمت‌های قبلی هم بود، جزئیات داستان فاش نشده، اما انتظار می‌رود داستان درباره «جانسون» باشد؛ کارآگاهی خوش‌ اخلاق از جنوب آمریکا که در حال حل معمایی پیچیده در میان گروهی از شخصیت‌های عجیب و غریب است.

فیلم Knives Out 3

این بار، «بلانک» به میان گروهی از شخصیت‌های عجیب و غریب می‌رود تا پرده از راز یک قتل جدید بردارد. هویت قاتل و انگیزه او هنوز مشخص نیست؛ اما مطمئناً «بلانک» با زیرکی و تیزهوشی خود سرنخ‌ها را دنبال می‌کند و در نهایت عدالت را اجرا خواهد کرد.

این اولین تجربه «برولین» در دنیای فیلم‌های دنباله‌دار نیست. او برای بازی در نقش شخصیت شرور «تانوس» در فیلم‌های انتقام‌جویان که فروش فوق‌العاده‌ای داشتند شناخته می‌شود. «برولین» همچنین در قسمت دوم ددپول و فیلم‌های تلماسه بازی کرده بود؛ اما توانایی‌های او فراتر از ابرقهرمانان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حشور جاش برولین فیلم Knives Out 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *