غیر رسمی: بیش از 60 شخصیت در فیلم اونجرز 5 حضور خواهند داشت

طبق گزارش رسانه کمیک بوک، فیلم اونجرز 5 که به طور رسمی با عنوان سلسله کانگ شناخته می‌شود، امکان دارد بیش از 60 ابرقهرمان را درون خودش جای بدهد.

استودیوی «مارول»، در حال گردهم آوردن قدرتمندترین قهرمانان زمین است. همچنین، این استودیو سعی دارد تا به دنبال کارگردانی «شون لوی»، کارگردان فیلم ددپول و ولورین برای این فیلم برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حضور بیش از 60 شخصیت در فیلم اونجرز 5

طبق اعلام نشریه ددلاین، «شاون لوی»، کارگردان فیلم ددپول و ولورین در حال مذاکره است و انتخاب برتر مارول برای کارگردانی فیلم بعدی اونجرز پس از انصراف «دستین دانیل کرتون»، کارگردان «شانگ-چی» از این پروژه در نوامبر به‌شمار می‌رود.

منبعی به این رسانه گفت که ممکن است بیش از 60 شخصیت MCU نقش‌های خود را در فیلمی که به عنوان یک فیلم گروهی و یکی از بزرگ‌ترین تولیدات مارول تا به امروز توصیف می‌شود، تکرار کنند.

برخلاف قسمت‌های قبلی که با شش شخصیت اصلی، یعنی مرد آهنی (رابرت داونی جونیور)، کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز)، بیوه سیاه (اسکارلت جوهانسون)، ثور (کریس همسورث)، هالک (مارک رافالو) و هاکای (جرمی رنر) پیش رفت، در این قسمت خبری از این اقدام نخواهد بود.

از جمله نام‌های ذکر شده در گزارش فیلم The Kang Dynasty ، می‌توان به بازیگرانی همچون «کریس همسورث» و «مارک رافالو»، «بندیکت کامبربچ»، «سیمو لیو» در نقش «شانگ-چی»، «کارن گیلان» و «تام هیدلستون» اشاره کرد.

در کامیک-کان سن دیگو سال 2022، «کوین فایگی»، رئیس و تهیه‌کننده استودیو مارول، رسماٌ اونجرز: سلسله کانگ و اونجرز: جنگ‌های مخفی را به عنوان پایان حماسه چندجهانی و فاز 6 دنیای سینمایی مارول اعلام کرد. قرار بود این دو فیلم با فاصله چند ماه اکران شوند، در ابتدا برای ماه‌های مه و نوامبر 2025 برنامه‌ریزی شده بودند، اما از آن زمان به تعویق افتاده‌اند

فیلم جدید اونجرز که در حال حاضر بدون عنوان است، در 1 مه 2026 (11 اردیبهشت 1405) اکران خواهد شد و پس از آن اونجرز: جنگ‌های مخفی در 7 مه 2027 (17 اردیبهشت 1406) به نمایش درخواهد آمد.

فیلم اونجرز 5

طبق گزارش‌ها، مارول پس از اخراج «جاناتان میجرز» که قرار بود نقش شرور اصلی، یعنی «کانگ» فاتح را پس از اینکه در دسامبر به جرم حمله بی‌ملاحظه و آزار و اذیت مجرم شناخته شد، کنار گذاشت، عنوان سلسله کانگ را برداشت تا تکلیف این فیلم، نامشخص باقی بماند.

همچنین گزارش شده است که مارول با «جف لاونیس»، نویسنده فیلم سوم مرد مورچه‌ای قطع همکاری کرده و استودیو در حال دور شدن از خط داستانی کانگ است که هر دو فصل سریال‌های دیزنی+ لوکی و مرد مورچه‌ای 3 را در بر می‌گرفت و قرار بود در قسمت‌های بعدی چندجهانی ادامه یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور 60 کارکتر در فیلم اونجرز 5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comic Book


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *