تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

طبق اعلام نشریه ددلاین، فصل دوم سریال The Last of Us که در سال 2025 منتشر می‌شود، با هفت قسمت، کوتاه‌تر از فصل اول خواهد بود.

برای طرفداران آخرین بازمانده از ما که بیش از یک سال است با منتظر قسمت‌های جدید اقتباس درام موفق شبکه HBO از بازی ویدیویی تحسین‌شده‌اش هستند، خبرهای خوب و بدی منتشر شده است. فصل دوم The Last of Us کوتاه‌تر از فصل ابتدایی خواهد بود؛ اما خبر خوب این است که فصل سوم احتمالی به‌طور قابل توجهی بزرگ‌تر و احتمالاً از نظر مقیاس وسیع‌تر باشد و ممکن است فصل چهارم نیز پس از آن فیلمبرداری شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال The Last of Us مشخص شد

طبق گفته «کریگ مازن» و «نیل دراکمن»،خالقان، تهیه‌کنندگان اجرایی، سرپرستان برنامه و کارگردان‌های سریال، یکی از قسمت‌های فصل دوم کاملاً طولانی خواهد بود و احتمالاً 90 دقیقه باشد.

حجم سفارش فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما زمانی در ژانویه به طور ضمنی تایید شد که ددلاین لیست هفت کارگردان فصل را فاش کرد که شامل کارگردانی «مازن» و «دراکمن» می‌شد. این زوج پس از بررسی دقیق به تعداد قسمت‌ها رسیدند و آن را به صورت رسمی اعلام کردند.

«کریگ مازن» در مصاحبه‌ای گفت:

محتوای داستانی‌ای که از بخش دوم بازی به دست آوردیم بسیار بیشتر از محتوای داستانی بخش اول بازی است؛ بنابراین بخشی از کاری که ما باید از ابتدا انجام می‌دادیم این بود که بفهمیم چگونه این داستان را در طول فصل‌ها روایت کنیم.

این بدان معناست که «مازن» و «دراکمن» پیش‌بینی می‌کنند که این سریال حداقل برای سه فصل و احتمالاً چهار فصل اجرا شود. تاکنون، سریال آخرین بازمانده از ما توسط HBO تا فصل دوم تأیید شده است؛ بنابراین فصل‌های بعدی به تعداد بینندگان بستگی دارد، چیزی که این زوج از آن آگاه هستند.

فصل دوم سریال The Last of Us

«کریگ مازن» گفت:

فکر نمی‌کنیم بتوانیم داستان را حتی در دو فصل [2 و 3] روایت کنیم، زیرا ما زمان می‌بریم و مسیرهای جالبی را طی می‌کنیم، کاری که کمی هم در فصل 1 انجام دادیم. ما احساس می‌کنیم که تقریباً مطمئناً اینطور خواهد بود که تا زمانی که مردم تماشا کنند و ما بتوانیم تلویزیون بیشتری بسازیم. فصل 3 به طور قابل توجهی بزرگ‌تر خواهد بود و در واقع، داستان ممکن است به فصل 4 نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تعداد قسمت‌های کم فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *