بازیگران فیلم The Beatles مشخص شدند

در اقدامی بی‌سابقه، کمپانی سونی با همکاری «سم مندز»، کارگردان برنده اسکار، فیلم The Beatles ، یکی از معروف‌ترین گروه‌های دهه 60 میلادی را خواهد ساخت.

«جف اسنایدر» خبرنگار مشهور هالیوود، اسامی بازیگران این فیلم‌ها را فاش کرد:

  • هریس دیکینسون در نقش «جان لنون»
  • پل مسکال در نقش «پل مک‌کارتنی»
  • بری کیوگان در نقش «رینگو استار»
  • چارلی رو در نقش «جرج هریسون»

این اولین‌بار در تاریخ است که «پل مک‌کارتنی»، «جان لنون»، «جرج هریسون» و «رینگو استار» به ساخت فیلم‌های داستانی از زندگی خود رضایت می‌دهند. «سم مندز» در این پروژه منحصربه‌فرد، داستان‌هایی به‌هم‌پیوسته را از زاویه دید هر یک از اعضای گروه روایت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم The Beatles مشخص شدند

«تام راثمن»، رئیس استودیوی سونی، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که انتظار دارد فیلمبرداری این آثار از اواسط سال 2025 آغاز شود و هر چهار فیلم در سال 2027 به روی پرده سینماها بروند. انتخاب این بازیگران جوان و بااستعداد برای نقش‌های اصلی، هیجان و کنجکاوی طرفداران فیلم بیتلز را در سراسر جهان برانگیخته است.

بدون شک، این پروژه سینمایی عظیم، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های تاریخ سینما خواهد بود و به طور حتم رکوردهای جدیدی را در گیشه به ثبت خواهد رساند.

انتشار اخبار مربوط به این فیلم‌ها، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته و بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینما، این پروژه را نقطه عطفی در تاریخ فیلم‌های زندگینامه‌ای می‌دانند.

فیلم The Beatles

با توجه به سابقه درخشان «سم مندز» در ساخت فیلم‌های موفق و تحسین‌شده، انتظار می‌رود که این فیلم‌ها نیز از نظر کیفی در سطح بالایی قرار داشته باشند و به بهترین شکل ممکن، داستان زندگی و موسیقی این گروه افسانه‌ای را به تصویر بکشند.

«بیتلز» یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی در تاریخ بشر است و موسیقی آن‌ها تا به امروز بر نسل‌های مختلف در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. ساخت فیلم‌های جداگانه برای هر یک از اعضای این گروه، فرصتی استثنایی برای هواداران آن‌ها است تا با زوایای مختلف زندگی و شخصیت این هنرمندان برجسته آشنا شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گروه بیتلز و آثار آن‌ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *