دلیل توقف پخش سریال بدل مشخص شد

رضا نصیری، تهیه‌کننده سریال بدل خبر از توقف پخش این سریال تا پس از ماه محرم و صفر داد و حواشی مربوط به کیفیت پایین آن را تکذیب کرد.

پخش سریال طنز تلویزیونی بدل به کارگردانی «علیرضا مسعودی» (علی مشهدی) و تهیه‌کنندگی «رضا نصیری» که از 27 اردیبهشت ماه آغاز شده بود، پس از شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش متوقف شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دلیل توقف پخش سریال بدل

«نصیری» در خصوص دلیل توقف پخش این سریال گفت:

به دلیل سانحه غم‌انگیز برای رئیس‌جمهور و همراهانش، پخش مجموعه بدل متوقف شد. پس از پایان عزای عمومی، قسمت سوم سریال روی آنتن رفت اما مجددا کنداکتور تغییر کرد و قرار بر این شد که از یک هفته بعد، پخش این مجموعه مجددا آغاز شود.

وی ادامه داد:

از آنجایی که به تعطیلات 14 و 15 خرداد، مسابقات جام ملت‌های اروپا و ماه محرم و صفر برمی‌خوردیم، خودمان به این نتیجه رسیدیم که پخش را متوقف کنیم چرا که اینگونه سریال ما تکه‌پاره می‌شد و شدیدا آسیب می‌خورد. بر همین اساس با خردجمعی و جلساتی که با مدیران سیمافیلم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که پخش سریال را به بعد از ماه محرم و صفر موکول کنیم.

سریال بدل

این تهیه‌کننده در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا توقف و عدم پخش سریال به دلیل کیفیت پایین آن است، تصریح کرد:

همه این حرف‌ها حواشی است، عده‌ای مدام شیطنت می‌کنند. سه قسمت سریال ما از تلویزیون پخش شد، مخاطب سطح کیفیت سریال را به خوبی درک کرد، اگر شما آمار برنامه‌های تلویزیون را بررسی کنید متوجه می‌شوید که همه این‌ حرف‌ها فقط بی‌اخلاقی است. باید بدانیم که کنداکتور شبکه دو با شبکه سه متفاوت است بنابراین مقایسه آن‌ها با هم بی‌معنا است.

وی افزود:

در مقابل عده‌ای دیگر هم مدام می‌گفتند چون اسم یکی از شخصیت‌های سریال رضا عطاران است، جلوی پخش آن را گرفته‌اند اما هیچ‌کدام از این حواشی صحت نداشت.

نصیری در پایان با اشاره به تفاوت ساخت برنامه‌های سرگرم‌کننده همچون کودک‌شو و ساخت سریال‌های تلویزیونی همچون بدل بیان کرد:

من تجربه‌های گوناگونی در تهیه و تولید آثار گوناگون داشته‌ام، بنابراین تفاوت زیادی بین این کارها نمی‌بینم. در حال حاضر تدوین بدل به پایان رسیده و همه درگیری‌ ذهنی من پخش این سریال 26 قسمتی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بدل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *