تریلر فیلم Starve Acre منتشر شد + پوستر

کمپانی «Brainstorm Media» تریلر فیلم Starve Acre که ژانر ترسناک دارد را منتشر کرد. نویسنده و کارگردان این فیلم، فیلمساز بریتانیایی «دنیل کوکوتایلو» است.

این فیلم برای اولین بار سال گذشته در بخش رقابت اصلی جشنواره فیلم لندن 2023 به نمایش درآمد، اما در آن زمان هیچ جایزه‌ای کسب نکرد و در هیچ جشنواره دیگری هم حضور نداشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Starve Acre

فیلم Starve Acre به عنوان تفکری در مورد غم و اندوه و خاطره توصیف می‌شود. در این فیلم، «مت اسمیت» و «مورفید کلارک» (از سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت») در نقش زوجی روستایی و خوشبخت ایفای نقش می‌کنند که به جنون فرو می‌روند.

زندگی آن‌ها زمانی به هم می‌ریزد که پسرشان رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد و ناخواسته نیروهای تاریک و شومی را به خانه‌شان راه می‌دهد، نیروهای اهریمنی کهن که عمیقا در دل روستا ریشه دارند. در این فیلم همچنین «ارین ریچاردز»، «شون گیلدر»، «رابرت ایمز» و «راجر بارکلی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر Starve Acre را مشاهده کنید:

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم Starve Acre را مشاهده کنید:

تریلر فیلم Starve Acre
پوستر Starve Acre

این فیلم نقدهای عمدتا مثبتی دریافت کرد، یکی از نقدها می‌گوید:

فیلم ترسناک رمزآلود فوق‌العاده‌ای است که بسیار زیبا ساخته شده است.

پس از نقل مکان به عمارت دوردست خانوادگی‌شان به نام «استارو ایکر»، باستان‌شناس «ریچارد» و همسرش «ژولیت» زمانی که پسر کوچکشان رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد، می‌بینند که رابطه‌شان تحت فشار قرار می‌گیرد. با عمیق‌تر شدن شکاف‌های خانوادگی، «ریچارد» به دنبال کاوش در فولکلور تاریک و آزاردهنده‌ای می‌رود که خانه دوران کودکی‌اش را احاطه کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Starve Acre چیست؟ آیا از طرفداران فیلم‌های ترسناک هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *