تیزر انیمیشن جدید والاس و گرومیت منتشر شد

اخیراً تیزر انیمیشن جدید والاس و گرومیت (Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl)، یکی از پرطرفدارترین فرانچایزهای دنیای کارتون منتشر شد.

شخصیت شرور و حقیر پنگوئن، «مک‌گراو»، بعد از تقریبا 40 سال، با تکنیک استاپ موشن و مشابه شخصیت شرور «خانم تویدی» به دنیای انیمیشن بازمی‌گردد. این بازگشت در جدیدترین اثر از مجموعه والاس و گرومیت اتفاق می‌افتد. با انتشار تیزر انیمیشن Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl هیجان طرفداران انیمیشن چند برابر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر انیمیشن جدید والاس و گرومیت

«خانم تویدی»، دشمن اصلی در انیمیشن پرفروش فرار مرغی، محصول سال 2000 از استودیو «آردمن»، سال گذشته در دنباله‌ی آن با عنوان فرار مرغی: طلوع ناگت بازگشت، اما مک‌گراو تقریبا 40 سال پس از حضور در انیمیشن کوتاه برنده‌ی جایزه‌ی اسکار با عنوان والاس و گرومیت: شلوار اشتباهی در سال 1993، حالا در انیمیشن سینمایی جدید والاس و گرومیت دوباره دیده می‌شود.

جزئیات انیمیشن جدید »آردمن: که برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد، به همراه یک تیزر که مک‌گراو را در تمام شرور بودنش نشان می‌دهد، اکنون منتشر شده است.

در ادامه می‌توانید تیزر Wallace & Gromit: Vengeance Most Fowl را مشاهده کنید:

انیمیشن والاس و گرومیت: انتقامی به شدت بدذات کریسمس امسال از شبکه‌های «BBC One» و «BBC iPlayer» در بریتانیا پخش خواهد شد. در خارج از بریتانیا، این فیلم به صورت جهانی از طریق «نتفلیکس» در دسترس خواهد بود.

این فیلم که 16 سال پس از آخرین انیمیشن والاس و گرومیت با عنوان مسئله نان و مرگ ساخته می‌شود، ماجراجویی‌ای به مدت 70 دقیقه است که در آن «گرومیت» با وابستگی بیش از حد «والاس» به اختراعاتش نگران می‌شود. نگرانی‌های «گرومیت» زمانی به حقیقت می‌پیوندد که والاس یک ژنوم هوشمند اختراع می‌کند که به نظر می‌رسد ذهن شیطانی خودش را توسعه می‌دهد، اما چه کسی یا چه چیزی می‌تواند علت این اتفاق باشد؟

با خارج شدن اوضاع از کنترل، گرومیت باید تردیدهایش را کنار بگذارد و با نیروهای شرور مبارزه کند، در غیر این صورت، والاس دیگر هرگز قادر به اختراع نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید والاس و گرومیت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *