ساخت اسپین آف شخصیت پلانکتون تایید شد + تاریخ اکران

شخصیت پلانکتون ، شرور بدجنس، خودخواه، و قدرت‌طلب که شهرت آن به خاطر حضور در انیمیشن‌های باب اسفنجی است، در بخشی از رویداد انیمیشن نتفلیکس، انیمیشن مستقل خود را دریافت کرد.

سرویس استریم نتفلیکس، پس از حضور شایعات مختلف درباره ساخت انیمیشن پلانکتون ، در یک توئیت رسمی، فیلم اختصاصی این شخصیت شرور را اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت اسپین آف شخصیت پلانکتون تایید شد

طبق گزارش ددلاین، این انیمیشن بلند، زمانی که نقشه‌های پلانکتون برای تسخیر دنیا (شبیه‌ی بسیاری از تلاش‌های شرورانه‌ی گذشته‌اش) فرو می‌پاشد، زندگی او را زیر و رو می‌کند. صداپیشگان انیمیشن پلانکتون باب اسفنجی «مستر لارنس» (Mr. Lawrence)، «جیل تالی»، «تام کنی»، «بیل فاگربکی»، «کلنسی براون» و «راجر بامپس» هستند.

«مستر لارنس» علاوه بر صداپیشگی دوباره شخصیت پلانکتون، در این فیلم جدید با «جیل تالی» (صداپیشه کارن، ابرکامپیوتر ضدآب که هم همسر و هم هم‌دست پلانکتون است) همکاری خواهد کرد.

«دیو نیدهام» کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد و گفته می‌شود بیش از چهار سال در حال ساخت بوده و انیمیشن شامل آهنگ‌های اورجینال می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این انیمیشن «مارک چچرلی» و «وینسنت والر» هستند. داستان و فیلمنامه نیز توسط «مستر لارنس» نوشته شده است و «کریس ویسکارد» همکاران او در نوشتن فیلمنامه بوده‌اند.

شخصیت پلانکتون

داستان در دنیای باب‌اسفنجی روایت می‌شود و ایده‌ی اولیه‌ی آن از «مستر لارنس» بود. ساخت این فیلم بیش از چهار سال به طول انجامید و صداپیشگی آن دو سال پیش ضبط شده است. فیلم پلانکتون قرار است در سال 2025 از نتفلیکس پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت اسپین آف پلانکتون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadlene


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *