تیزر جدید فیلم Deadpool & Wolverine با حضور لیدی ددپول

تیزر جدید فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شده که شاید اولین نگاه طرفداران به لیدی ددپول یا همان ددپول زن را به همراه داشته باشد.

«هیو جکمن»، بازیگر نقش «ولورین»، این ویدیو را به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و حالا طرفداران درباره‌ی حضور چند نسخه‌ی مختلف از «ددپول» هیجان‌زده هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر جدید فیلم Deadpool & Wolverine

«لیدی ددپول» یکی از شخصیت‌هایی بود که طرفداران مارول مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند و حالا به نظر می‌رسد با این تیزر جدید، حضور او تقریبا تایید شده است. جذاب‌ترین بخش حضور او شاید جرقه‌های درخشانی باشند که هنگام راه رفتن او به سمت دوربین پای او را فرا می‌گیرد. این جرقه‌ها بسیار شبیه به پورتال‌های نارنجی رنگ خاص دکتر استرنج هستند.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تیزر فیلم Deadpool & Wolverine را مشاهده کنید:

لحظات سرگرم‌کننده‌ی دیگری هم در این تیزر کوتاه وجود دارد. «داگپول» در حال دویدن در خلا با ظاهری بسیار مسخره، شخصیت «لیوت» با درخشش بنفش مخصوصش که از سریال لوکی می‌شناسیم و اداره‌ی مدیریت زمان که با تعجب به پریدن «ددپول» برای برداشتن دستگاه سفر در زمان از مقر آن‌ها نگاه می‌کنند.

به نظر می‌رسد فیلم ددپول و ولورین قرار است، اوقات خوشی را برای طرفداران این دو شخصیت به ارمغان بیاورد. مارول نیازی به پخش تیزرهای تبلیغاتی بیشتر ندارد، اما به هر حال به نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند همچنان منتظر دیدن آن‌ها باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور لیدی ددپول در فیلم Deadpool & Wolverine چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *