سریال جدید رضا عطاران در نمایش خانگی معرفی شد

«اجق وجق»، جدیدترین سریال کمدی شبکه نمایش خانگی، با حضور «رضا عطاران» در نقش اصلی کلید خورد. اطلاعات کلی ذرباره سریال جدید رضا عطاران هنوز مشخص نیست.

این سریال به کارگردانی «عادل تبریزی» و تهیه‌کنندگی «ابراهیم عامریان»، محصول فیلم‌نت است و فیلمنامه آن را «حمزه صالحی»، نویسنده ثابت فیلم‌های «عامریان»، به نگارش درآورد و نوشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال جدید رضا عطاراندر نمایش خانگی

«رضا عطاران» که سابقه درخشانی در سینما و تلویزیون دارد، پس از سال‌ها دوری از سریال‌های تلویزیونی، با سریال اجق وجق به این عرصه باز می‌گردد. آخرین حضور او در یک سریال به فصل سوم قلب یخی در سال 1391، و سریال دفترچه یادداشت 1402 برمی‌گردد.

اجق وجق اولین تجربه کارگردانی «عادل تبریزی» در شبکه نمایش خانگی است. او پیش از این، فیلم‌هایی مانند گیجگاه و هزارپا را کارگردانی کرده بود. «عامریان» که با ساخت فیلم‌های پرفروش کمدی مانند رسالت و من سالوادور نیستم شناخته می‌شود، برای اولین‌بار سریالی را برای شبکه نمایش خانگی تهیه می‌کند. او در این مجموعه از همکاری «حمزه صالحی»، نویسنده ثابت فیلم‌هایش، بهره می‌برد.

 

سریال جدید رضا عطاران

اجق وجق به زودی از طریق فیلم‌نت پخش خواهد شد. هنوز جزئیات بیشتری از داستان و بازیگران این سریال منتشر نشده است؛ اما با توجه به سابقه کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده این سریال، می‌توان انتظار داشت که شاهد یک کمدی جذاب و پرمخاطب باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «رضا عطاران» در یک سریال نمایش خانگی دیگر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *