مدت زمان 4 قسمت ابتدایی فصل دوم سریال خاندان اژدها مشخص شد

فصل دوم سریال خاندان اژدها تقریباً از راه رسیده و ماجراهای خیانت، خونریزی و البته نبرد اژدهایان برای تصاحب تخت آهنین را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

با وجود اینکه اهمیت این فصل بسیار بالاست، اما مخاطبان باید منتظر یک فصل متفاوت و کوتاه‌تر باشند. سریال House of Dragon ، پیش درآمد سریال محبوب«بازی تاج و تخت محصول شبکه اچ‌بی‌او است که بر اساس کتاب آتش و خون (A Song Fire and Blood) نوشته‌ی «جورج آر.آر. مارتین» در سال 2018 ساخته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


مدت زمان 4 قسمت ابتدایی فصل دوم سریال خاندان اژدها

ساخت این سریال، با توجه به واکنش‌های نه چندان مثبت به فصل پایانی بازی تاج و تخت، کمی ریسک به نظر می‌رسید؛ اما به لطف بازی‌های فوق‌العاده بازیگران، بودجه ساخت خیره کننده‌ی 200 میلیون دلاری و طرفداران پر و پا قرص دنیای وستروس، فصل اول این اقتباس تلویزیونی به موفقیت بزرگی دست یافت و توانست 8 نامزدی (و یک جایزه) را در مراسم جوایز امی 2023 کسب کند.

حالا که چند روز به پخش فصل دوم خاندان اژدها باقی مانده، شبکه HBO، مدت زمان 4 قسمت ابتدایی این فصل را اعلام کرد:

  • قسمت اول: 1 ساعت و 3 دقیقه
  • قسمت دوم: 1 ساعت و 12 دقیقه
  • قسمت سوم: 1 ساعت و 5 دقیقه
  • قسمت چهارم: 52 دقیقه

با توجه به حجم بالای منابع موجود در کتاب، ساخت فصل دوم House of the Dragon تقریبا قطعی بود. همچنین، پایان‌بندی نفس‌گیر فصل اول باعث شد تا مخاطبان برای قسمت‌های بعدی بسیار مشتاق شوند.

فصل دوم سریال خاندان اژدها

فصل 2 سریال خاندان اژدها در میانه‌ی جنگ داخلی تارگرین‌ها آغاز می‌شود. قسمت‌های ابتدایی فصل اول که در سال 2022 منتشر شدند، روایتگر اتفاقاتی بودند که منجر به این جنگ خانوادگی خونین شد. «اما دآرسی» و «اولیویا کوک» به همراه «مت اسمیت» و بازیگران برجسته‌ی دیگر، برای فصل جدید باز خواهند گشت.

این سریال با فضایی هیجان‌انگیز و پیچیده، نگاهی بزرگسالانه به ژانر فانتزی دارد. فصل دوم این مجموعه، در تاریخ 28 خرداد 1403 منتشر خواهد شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خاندان اژدها چیست؟ آیا فصل ابتدایی این اثر را دیده‌اید؟ به نظر شما فصل دوم نیز می‌تواند موفقیت فصل اول را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *