فیلمبرداری سریال رویای نیمه شب از سر گرفته شد

تصویربرداری سریال رویای نیمه شب به کارگردانی «حسن آخوندپور» و تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» که به احترام درگذشت دو تن از عوامل آن متوقف شده بود، آغاز شد.

فیلمبرداری این سریال، از یکشنبه 20 خرداد ماه، در شهرک سینمایی دفاع مقدس، در جریان است. این سریال تاریخی که به نویسندگی «سید حسین امیرجهانی» در حال ساخت قرار دارد، اقتباسی آزاد از رمان مطرح رویای نیمه شب نوشته «مظفر سالاری» محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: دو تن از عوامل سریال رویای نیمه شب سر صحنه فیلمبرداری غرق شدند

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال رویای نیمه شب از سر گرفته شد

فیلمبرداری این سریال پس از رخ دادن اتفاق ناگوار در رود بهمنشیر آبادان و غرق شدن دو تن از دستیاران صحنه (زنده‌یادان علی شیروانی و وحید یوسفی) به مدت یک هفته متوقف شده بود.

گروه تولید این سریال، با عرض تسلیت به خانواده این دو عزیز و جامعه هنری، از صبر و شکیبایی مردم در این ایام تشکر کردند. رویای نیمه شب محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است و «حسن آخوندپور» که پیش از این سریال عشق کوفی را به تهیه‌کنندگی «سعید سعدی» کارگردانی کرده بود، به عنوان کارگردان در این فیلم حضور دارد.

همزمان با از سرگیری تصویربرداری این سریال، از تازه‌ترین تصویر «بهاره افشاری» در نقشی متفاوت نیز رونمایی شد. در این تصویر، او را با گریم و لباس خاص در لوکیشنی تاریخی می‌بینیم.

نقش «بهاره افشاری» در این سریال تاکنون به طور کامل فاش نشده است؛ اما به نظر می‌رسد او نقشی کلیدی و متفاوت را در این سریال ایفا خواهد کرد.

سریال رویای نیمه شب

سریال رویای نیمه شب از جمله آثار موردانتظار سال 1403 محسوب می‌شود که داستان آن در دوره قاجار است و روایتی عاشقانه و تاریخی را به تصویر می‌کشد. از جمله بازیگران این سریال می‌توان به «بهاره افشاری»، «پژمان جمشیدی»، «پیام دهکردی»، «شهاب حسینی»، «فاطمه گودرزی»، «مهدی سلطانی»، «مهران رجبی»، «سیامک صفری»، «علیرضا صانعی»، «فریبا متخصص» و «سعید پورصمیمی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اقتباس این سریال بر اساس رمان رویای نیسمه شب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *