هومن بهمنش اولین فیلم سینمایی خود را کارگردانی می‌کند

در آخرین اخبار سینما و تلویزیون ایران اعلام شد که هومن بهمنش اولین فیلم سینمایی خود را با تهیه‌کنندگی احسان علیخانی کارگردانی می‌کند.

«بهمنش»، مدیر فیلم‌برداری نامدار سینمای ایران که سابقه‌ی کار در فیلم‌های مطرحی مانند برادران لیلا، متری شیش و نیم و سرخ‌پوست را در کارنامه دارد، پیش‌تولید اولین فیلم سینمایی خود را آغاز کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین فیلم سینمایی هومن بهمنش

«احسان علیخانی»، تهیه‌کننده و مجری شناخته شده تلویزیون که این روزها با برنامه پرمخاطب جوکر 2 در حال پخش روی آنتن است، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد. این همکاری، سرآغازی برای فعالیت دوباره «علیخانی» در زمینه تولید فیلم‌های سینمایی پس از وقفه‌ای چند ساله خواهد بود.

هومن بهمنش

هنوز اطلاعات زیادی از جمله عنوان، ژانر، موضوع و سایر عوامل این فیلم منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه و توانایی‌های «هومن بهمنش» در عرصه فیلم‌برداری، می‌توان انتظار داشت که اولین اثر سینمایی او اثری قابل توجه و باکیفیت باشد.

علاوه بر این، حضور «علیخانی» به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه، می‌تواند به جلب توجه مخاطبان و رونق بیشتر در اکران فیلم کمک کند. انتظار می‌رود که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از اولین فیلم سینمایی «بهمنش» منتشر شود و علاقه‌مندان به سینما از جزئیات این پروژه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلمی به کارگردانی «بهمنش» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *