نخستین تصویر دنیل کریگ در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery منتشر شد

چهره مشهور کارآگاه جنوبی، «بنویت بلک» با بازی «دنیل کریگ»، در اولین تصویر منتشر شده از فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery تغییر کرده است.

این تصویر سیاه و سفید که دنیل کریگ را با موهای بلند نشان می‌دهد، روز دوشنبه صبح توسط فیلمساز «ریان جانسون» برای بزرگداشت آغاز تولید سومین فیلم مورد انتظار نتفلیکس به اشتراک گذاشته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تصویر دنیل کریگ در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery

«جانسون» در پیامی که در پلتفرم X (توییتر سابق) منتشر کرد، نوشت:

و ما شروع کردیم! امروز اولین روز فیلمبرداری برای معمای بعدی «بنوآ بلان» با عنوان بیدار شو مرده است در طرف دیگر می‌بینمتان.

فرنچایز چاقوهای آخته، با تجدید حیاتی معاصر در ژانر معمای قتل، بر تحقیقات شخصیت «بنوآ بلان» با بازی «کریگ» تمرکز دارد. در حالی که هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم فاش نشده است، همانطور که پیشتر اعلام شده بود، «کریگ» در کنار گروه بازیگران دیگری شامل «جاش اکانر»، «کالی اسپینی»، «اندرو اسکات»، «کری واشنگتن»، «جرمی رنر»، «میلا کونیس» و «جاش برولین» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery

این فرنچایز با فیلم معمایی چاقوهای آخته، ساخته «رایان جانسون» در سال 2019 با بازی «کریگ»، «کریس ایوانز»، «آنا د آرماس»، «جیمی لی کرتیس»، «کریستوفر پلامر» و بازیگران دیگر آغاز شد که در مجموع بیش از 310 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

پس از محبوبیت فیلم اول که نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال شد، نتفلیکس با مبلغ 450 میلیون دلار، حق ساخت دو دنباله را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این مجموعه فیلم با بازی «دنیل کریگ» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *