علی مشهدی سریال طنز جدیدی خواهد ساخت

علی مشهدی یا همان علیرضا مسعودی که به عنوان یکی از کمدین‌های موفق ایرانی شناخته می‌شود، سریال جدیدی با ژانر طنز را کارگردانی خواهد کرد.

«علیرضا مسعودی» نویسنده و کارگردان نام آشنا که با آثاری چون قرارگاه مسکونی، ساعت خوش، سه در چهار و نون رنگی شناخته می‌شود، این بار با سریالی جدید در ژانر کمدی اجتماعی به دیدار مخاطبان می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید علی مشهدی

مسعودی که پیش از این سریال بدل را نیز در کارنامه خود دارد، در این سریال می‌خواهد فضایی طنز و نوستالژیک شبیه به سریال‌های 90 شبی را برای مخاطبان زنده کند. او در گفتگو با یکی از رسانه‌ها با اشاره به این سریال جدید گفت:

در حال حاضر در حال مذاکره و گفتگو برای ساخت یک سریال سیت‌کام 90 شبی با مرکز سیمرغ صدا و سیما هستیم. من علاقه زیادی به این قالب طنز دارم و خاطرات سریال‌های 90 شبی نوستالژیک و خاطره‌انگیز را برایم تداعی می‌کند. از طرفی دیگر، ساخت چنین سریال‌هایی فرصتی برای معرفی چند چهره جوان و مستعد به وجود می‌آورد.

علی مشهدی

وی همچنین در مورد جزئیات دیگر این سریال گفت:

این سریال کمدی اجتماعی خواهد بود و احتمالاً لوکیشن ثابتی خواهد داشت.

هنوز نام و زمان پخش این سریال جدید مشخص نشده است، اما با توجه به سابقه «علیرضا مسعودی» در ساخت آثار کمدی پرمخاطب، می‌توان انتظار داشت که این سریال نیز مورد استقبال تماشاگران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال جدید «علیرضا مسعودی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *