تریلر فصل سوم سریال Vikings: Valhalla منتشر شد + پوستر و تاریخ انتشار

به تازگی پوستر و تریلر فصل سوم سریال Vikings: Valhalla (واکینگ‌ها: والهالا)، اسپین آف سریال پرطرفدار وایکینگ‌ها (Vikings) منتشر شد.

اگر احساس می‌کنید از آخرین اخبار و آپدیت‌های مربوط به فصل سوم و پایانی سریال وایکینگ ها: والهالا زمان زیادی گذشته، تنها نیستید. «نتفلیکس» پس از انتشار اولین تصاویر فصل در پاییز گذشته، در مورد اخبار سریال محبوب تاریخی خود که قرار است امسال با فصل سوم و پایانی تمام شود، نسبتاً ساکت مانده بود؛ اما سرانجام انتظار به پایان رسید و شمارش معکوس برای فصل پایانی آغاز شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل سوم سریال Vikings: Valhalla

اخیراً «نتفلیکس» اولین تریلر فصل سوم سریال وایکینگ‌ها: والهالا را به همراه اعلام تاریخ برای شروع پخش این فصل منتشر کرد. این تریلر نشان می‌دهد که هفت سال از وقایع فصل دوم گذشته است.

در ادامه می‌توانید تریلر فصل سوم Vikings: Valhalla را مشاهده کنید:

در ادامه می‌توانید پوستر فصل سوم Vikings: Valhalla را مشاهده کنید:

تریلر فصل سوم سریال Vikings: Valhalla
پوستر سریال وایکینگ ها والهالا

«هارالد» (لئو سوتر) و «لیف» (سام کورلت) همچنان در قسطنطنیه هستند و به نظر می‌رسد «هارالد» هنوز شیفته‌ی «النا» (صوفیا لبدوا) است. با این حال، به نظر می‌رسد که این دو در نهایت به اروپا بازمی‌گردند و «لیف» نیز برنامه‌هایی برای سفر به غرب دارد.

در مورد «فریس» (فریدا گوستاوسون)، او به طور آسوده خاطر در نقش رهبر «جومزبورگ» مستقر شده است، اما با ظهور و گسترش مسیحیت در سراسر اروپا، بقای دین بت‌پرستی به خطر می‌افتد.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال وایکینگ ها: والهالا برای 11 جولای 2024 (21 تیر 1403) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Vikings: Valhalla چیست؟ آیا این سریال را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *