تاریخ اکران فیلم The Room Next Door مشخص شد

کمپانی برادران وارنر، تاریخ اکران فیلم The Room Next Door حق پخش بین‌المللی فیلم انگلیسی‌زبان «پدرو آلمادوار» را برای بازارهای کلیدی مشخص کرد.

این کمپانی همچنین حق پخش این فیلم را در برخی از کشورها از جمله انگلستان، اسپانیا، ایتالیا، آلمان و آمریکای لاتین به دست آورد. فیلم The Room Next Door با بازی «جولیان مور»، «تیلدا سوینتون» و «جان تورتورو»، در کشورهای حوزه اسکاندیناوی، اروپای مرکزی و شرقی (به جز لهستان) و برخی از بازارهای آسیا و اقیانوسیه از جمله ژاپن نیز توسط کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم The Room Next Door مشخص شد

این فیلم که توسط کمپانی «ال دسیو» (El Deseo) متعلق به خود آلمادوار به تولید رسید، در مادرید و نیویورک و با حمایت مالی سرویس موویستار پلاس + فیلمبرداری شد. بازیگران دیگری در این فیلم حضور دارند که می‌توان از معروف‌ترین آن‌ها، به «الساندرو نیوولا»، «خوان دیگو بوتو»، «رائول آرئوالو»، «ملینا ماتئوس» و «ویکتوریا لوئنگو» اشاره کرد.

داستان فیلم The Room Next Door در مورد «مارتا»، یک مادر خبرنگار جنگی و دختر کینه‌توز او، «اینگرید»، یک رمان‌نویس است. در حالی که مادر و دختر به دلیل سوءتفاهمی جدی از هم جدا شده‌اند، زن دیگری نگه‌دارنده‌ی درد و تلخی آن‌هاست.

 

تاریخ اکران فیلم The Room Next Door

کمپانی برادران وارنر در بیانیه‌ای نوشت:

این فیلم به بی‌رحمی بی‌پایان جنگ، رویکردهای کاملاً متفاوت دو نویسنده زن در مواجهه و نوشتن در مورد واقعیت، مرگ، دوستی و لذت به عنوان بهترین متحدان در مبارزه با وحشت می‌پردازد.

این استودیو اضافه کرد که فیلم حال و هوای بیداری شیرین با آواز پرندگان در خانه‌ای ساخته‌شده در وسط منطقه‌ای حفاظت‌شده در نیو انگلند را تداعی می‌کند. طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، این فیلم قرار است اواخر سال جاری روی پرده سینماها برود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «پدرو آلمودوار» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *