تریلر فیلم My Spy 2 منتشر شد

بالاخره زوج فوق العاده «دیو باتیستا» و «کلویی کلمن» بازگشتند و در نخستین تریلر فیلم My Spy 2 ، با چالش‌های بسیار بزرگ‌تری روبرو هستند.

قسمت دوم فیلم ماجراجویی و جاسوسی خانوادگی جاسوس من، محصول 2020 که توسط پرایم ویدیو ساخته شده بود، از زمان اکران فیلم اول در دست بررسی قرار داشت و حالا نخستین تریلر My Spy 2 نگاهی به مسیری که این زوج بعد از غیبت طولانی در آن قدم گذاشته‌اند، می‌اندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم My Spy 2 منتشر شد

فیلم جاسوس من 2 با گذشت چند سال از نقل مکان مامور سی‌آی‌ای، «جی‌جی»، به خانه «سوفی»، جاسوس کوچولوی در حال آموزش و مادرش «کیت» (پاریسا فیتز-هنلی) آغاز می‌شود. این فیلم «باتیستا» و «کلمن» را برای جاسوسی بین‌المللی و یک سفر دانش‌آموزی به خارج از کشور می‌برد.

تریلر فیلم جاسوس من 2 نشان می‌دهد که این خانواده در حال آماده شدن برای سفری از میان زیباترین و تاریخی‌ترین مکان‌های اروپا هستند؛ چرا که گروه کُر دبیرستان «سوفی» برای یک تور معتبر ایتالیایی انتخاب شده است.

«جی‌جی» این سفر را فرصتی عالی برای ایجاد رابطه با دخترخوانده جدیدش می‌داند و پیشنهاد می‌کند تا در طول مسیر به سمت اجرایی برای پاپ در شهر واتیکان، همراه گروه در بسیاری از نقاط دیدنی ایتالیا باشد؛ اما سفری که قرار بود پر از خاطره‌سازی و خوشگذرانی باشد، به یک مسابقه با زمان تبدیل می‌شود، زیرا «جی‌جی» می‌فهمد که بدون اینکه بداند وارد یک توطئه تروریستی شده‌اند. او و «سوفی» باید قبل از اینکه شخصیت‌های منفی بتوانند نقشه شوم خود را عملی کنند، برای نجات جان مردم وارد عمل شوند.

علاوه بر «دیو باتیستا» و «کلمن»، این فیلم شاهد بازگشت چند چهره از فیلم اصلی از جمله «کریستن شال» در نقش «بابی»، همکار و متخصص فناوری «جی‌جی» و «کن جئونگ» در نقش رئیس او، «دیوید کیم» خواهد بود.

 

این دنباله برای سرگرمی بیشتر با موضوع یک تریلر جاسوسی خانوادگی، با اضافه شدن «آنا فاریس»، «فلورا بورگ»، «کریگ رابنسون»، «بیلی بارات» و «تائهوو کی» به جمع بازیگران، بر قدرت خود می‌افزاید. فیلم جاسوس من 2: شهر ابدی قرار است در تاریخ 18 ژوئیه 2024 (29 خرداد 1403) در پرایم ویدیو به نمایش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم My Spy 2 چه بود؟ آیا قسمت اول این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *