رابرت پتینسون به بازسازی فیلم Possession پیوست

«پارکر فین» به طور پنهانی با «رابرت پتینسون»، برای بازسازی فیلم Possession ، فیلم ترسناک روانشناختی و فراطبیعی کالت محصول 1981 که توسط «آندری ژوولافسکی»، فیلمساز لهستانی نوشته و کارگردانی شده بود، همکاری می‌کند.

این پروژه توجه بسیاری از خبرگزاری‌ها را به خود جلب کرده است، به طوری که جنگ مناقصه‌ای بین A24، نتفلیکس، پارامونت، سونی و برادران وارنر در جریان است. طبق گفته منابع معتبر، این فرآیند در مراحل اولیه قرار دارد و جلساتی در این هفته برگزار می‌شود که امکان دارد شرکت‌های دیگری را وارد رقابت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رابرت پتینسون به بازسازی فیلم Possession پیوست

قرار است «پارکر فین» فیلمنامه را بنویسد و این پروژه را کارگردانی کند و از طریق کمپانی Bad Feeling خود تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته باشد. « رابرت پتینسون » از طریق کمپانی Icki Eneo Arlo خود تهیه‌کننده است. مشارکت او در بازیگری با توسعه فیلمنامه و برنامه‌های زمانی مشخص خواهد شد. «روی لی» از کمپانی Vertigo Entertainment نیز که به تهیه‌کنندگی فیلم موفق بربر ساخته «زک کرگر» کمک کرد، در این پروژه حضور دارد.

فیلمبرداری فیلم مالکیت با بازی «سم نیل» در نقش جاسوسی که از مأموریت به خانه بازمی‌گردد و با همسر (ایزابل آجانی) و پسرش روبرو می‌شود در برلین غربی جریان دارد.

فیلم Possession

این فیلم تفکر و تأمل «ژوولافسکی» در مورد ازدواج بود که به عنوان واکنشی به فروپاشی ازدواج خودش نوشته شد. این فیلم، یک محصول مشترک بین‌المللی فرانسه و آلمان، در زمان اکران نه یک موفقیت تجاری بود و نه به طور خاص مورد استقبال قرار گرفت؛ اما به دلیل تعهد کامل فیلمساز به مفهوم اصلی، به یک اثر کالت تبدیل شد و مورد ارزیابی مجدد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازسازی فیلم Possession چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *