پژمان بازغی به تلویزیون بازمی‌گردد

پژمان بازغی بازیگر و مجری شناخته‌شده ایرانی، پس از مدتی دوری از تلویزیون، با ظاهری جدید و در قامت مجری برنامه‌ای با عنوان با انرژی به آنتن بازگشته است.

حضور «بازغی» در این برنامه که از شبکه نسیم پخش می‌شود، در حالی رقم خورده که او چندی پیش جای خود را در برنامه کودک‌شو به «ملیکا شریفی‌نیا» داده بود. «بازغی» که در ایام جام ملت‌های آسیا با حضور در برنامه جام آرزوها و در کنار «جناب خان»، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان رقم زده بود، این بار در برنامه‌ای با موضوع فرهنگسازی مصرف بهینه برق حضور یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پژمان بازغی در تلویزیون

حضور او در این برنامه، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر حضورش در سریالی جدید به نام غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده به وجود آورده است. سریال غریبه که به یکی از نخبگان حوزه داروسازی می‌پردازد، با بازی بازیگرانی همچون «پژمان بازغی»، «حمید گودرزی» و «اسماعیل محرابی» در حال تصویربرداری است.

داستان این سریال درباره مصطفی، نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج، ناگهان با شواهدی روبرو می‌شود که نشان می‌دهد همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است.

پژمان بازغی

برنامه با انرژی اولین شو از مجموعه برنامه‌های تابستانی شبکه نسیم است که شب گذشته برای اولین بار روی آنتن رفت. همزمانی پخش این برنامه با مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری، باعث شد تا از مخاطبان کمتری برخوردار شود. با این حال، انتظار می‌رود در شب‌های آینده و با اتمام مناظرات، با انرژی مورد توجه بیشتری از سوی مخاطبان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه جدید «بازغی» در تلویزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *