اولین تصویر از سریال A Knight of the Seven Kingdoms منتشر شد

فیلمبرداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms اسپین‌آف جدید بازی تاج و تخت، در بلفاست ایرلند آغاز شده و ما شاهد اولین عکس از آن هستیم.

اولین تصویر منتشر شده از سریال یک شوالیه از هفت پادشاهی چیز زیادی در مورد داستان آن به ما نمی‌گوید، زیرا بیشتر عکسی اولیه از «کلافی» در نقش «دنکن» بلند قامت را نشان می‌دهد که در یک خیابان شلوغ ایستاده است. ما هنوز تصویری از همبازی او، «دکستر سول آنسل» که نقش «اگ» را بازی خواهد کرد، ندیده‌ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین تصویر سریال A Knight of the Seven Kingdoms

خلاصه داستان رسمی سریال می‌گوید:

یک قرن پیش از وقایع بازی تاج و تخت، دو قهرمان در وستروس سرگردان بودند… یک شوالیه جوان، ساده‌لوح اما شجاع به نام «دنکن بلند قامت» و اسلحه‌دار کوچک او، «اگ». در عصری که در آن خاندان تارگرین هنوز بر تخت آهنین حکومت می‌کردند و خاطره‌ی آخرین اژدها هنوز از حافظه‌ی زنده‌ی انسان‌ها پاک نشده بود، سرنوشت‌های بزرگ، دشمنان قدرتمند و ماجراجویی‌های خطرناک در انتظار این دوستان غیرمنتظره و بی‌همتا هستند.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر از سریال A Knight of the Seven Kingdoms را مشاهده کنید:

سریال A Knight of the Seven Kingdoms

«کلافی» و «آنسل» در نهایت با هم در این سریال هم‌بازی خواهند شد و خبرهای امروز همچنین با چند چهره دیگر که به آن‌ها ملحق می‌شوند همراه است. «HBO» می‌گوید بازیگران جدید عبارتند از: «فین بنت» در نقش «ایرون تارگرین»، «برتی کارول» در نقش «بائلور تارگرین»، «تانزین کرافورد» در نقش «تانسل»، «دانیل اینگز» در نقش «سر لیونل باراتئون»، و «سم اسپرئول» در نقش «میکار تارگرین».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال یک شوالیه از هفت پادشاهی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *