تریلر فیلم Emilia Perez منتشر شد

اولین تریلر فیلم Emilia Perez (امیلیا پرز) با بازی سلنا گومز که ژانر موزیکال دارد و واکنش‌های اولیه نسبت به آن مثبت بوئد، منتشر شد.

«ژاک اودیار» نویسنده و کارگردان این فیلم جنایی و موزیکال است. «سلنا گومز» در این فیلم به زبان اسپانیایی نقش «جسی»، همسر زن ترنسِ رهبر کارتل، «امیلیا پرز» را بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Emilia Perez

منتقدان این فیلم را پس از اکران در جشنواره کن، به عنوان یک شاهکار ستودند. گفته می‌شود این فیلم در عین حال که به فرایند گذار جنسیت شخصیت اصلی می‌پردازد، اما این تنها بخش کوچکی از یک داستان بسیار بزرگ‌تر است.

در  ادامه می‌توانید تریلر فیلم امیلیا پرز را مشاهده کنید:

داستان فیلم با ربوده شدن «ریتا» (با بازی زویی سالدانیا)، وکیل اهل مکزیکوسیتی توسط گروه مانیتیز (لقب امیلیا پرز پیش از گذار) آغاز می‌شود. هدف از این آدم‌ربایی کمک به فرار «ریتا» به همراه فرزندان و همسرش به خارج از کشور است تا او بتواند تحت درمان برای تأیید جنسیت قرار بگیرد و با هویت جنسی درست خود زندگی کند.

در تریلر، پس از شروع فرایند گذار امیلیا، بالاخره وکیل و شخصیت اصلی دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. «امیلیا» در این دیدار می‌گوید:

مانیتیز مرده است. من امیلیا پرز هستم.

همچنین بخش‌هایی از اجراهای موزیکال فیلم در تریلر دیده می‌شود که در آن‌ها «سلنا گومز» و «زویی سالدانیا» به همراه دیگر بازیگران به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Emilia Perez چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *