تریلر فیلم A Real Pain منتشر شد

به تازگی تریلر فیلم A Real Pain (یک درد واقعی) با ژانر کمدی و درام که برای اولین بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد، منتشر شد.

«جسی آیزنبرگ» با دومین پروژه‌ی خود، A Real Pain، به پیشرفت خود از بازیگر به فیلمساز ادامه می‌دهد. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی «آیزنبرگ» برای اولین بار در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و اکنون اولین تریلر رسمی این درام کمدی که او در کنار «کیران کلکین» نیز در آن بازی می‌کند، منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم A Real Pain

در این فیلم، «آیزنبرگ» و «کلکین» نقش دو پسرعمو (دیوید و بنجی) را بازی می‌کنند که برای ادای احترام به مادربزرگشان به لهستان می‌روند. پسرعموها علاوه بر تجدید دیدار با یکدیگر، با تاریخ و پویایی پیچیده‌ی به نظر رسانِ خانواده‌شان نیز دست و پنجه نرم می‌کنند. طبق گزارش ددلاین، این فیلم به عنوان یک رقیب جوایز در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه تریلر فیلم یک درد واقعی را مشاهده خواهید کرد:

تریلر، این دو بازیگر را در فرم کلاسیک‌شان نشان می‌دهد. «آیزنبرگ» حالت دست و پا چلفی را از طرف شخصیتش به نمایش می‌گذارد، در حالی که «کلکین» با طنز کنایه‌آمیز کلاسیکش که طرفداران از زمان حضورش در سریال وراثت شبکه‌ی «HBO» آن را دوست داشته‌اند، خودنمایی می‌کند.

«کلکین» در ژانویه به «رولینگ استون» گفته بود که «آیزنبرگ» سریال وراثت را تماشا نکرده است، اما به پیشنهاد خواهرش او را در فیلم انتخاب کرد. او گفت:

من گفتم، این یک جهش ایمانی عظیم است!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم A Real Pain چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *